۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85606032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقره داغ قاچاقچی کالا در لرستان

۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبر: 85606032
نقره داغ قاچاقچی کالا در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۹۷ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی کالا در خرم آباد خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی خرم آباد از یک خودروی کامیون محموله قاچاق کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده شامل قاچاق یخچال و پوشاک به ارزش ۷۷ میلیارد و ۶۴۴ هزار ریال بود که در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۷۷ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد همچنین ۲۰ میلیارد ریال برای خودرو حامل کالای قاچاق به جریمه اضافه و در مجموع متخلف به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جریمه نقدی قاچاقچی پوشاک

لطفی همچنین از جریمه شدن یک میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک خبر داد.

وی افزود: این پرونده شامل قاچاق پوشاک به ارزش ۸۹۱ میلیون و ۹۶۹ هزار ریال بود که در شعبه چهارم و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۸۹۱ میلیون و ۹۶۹ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد همچنین با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالای کشف شده بود، ۸۹۱ میلیون و ۹۶۹ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی قاچاقچی گردو

لطفی همچنین با اشاره به جریمه شدن ۵۲۱ میلیون و ۷۲ هزار ریالی یک قاچاقچی گردو در خرم آباد عنوان کرد: این پرونده شامل قاچاق گردو به ارزش ۲۶۰ میلیون و ۵۳۶ هزار ریال بود که در شعبه چهارم و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۲۶۰ میلیون و ۵۳۶ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالای کشف شده بود ۲۶۰ میلیون و ۵۳۶ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۵۲۱ میلیون ۷۲ هزار ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha