۷ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85606042
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نتایج ضعیف نمایندگان فوتبال گیلان در جام آزادگان

رشت - ایرنا - رقابت‌های فوتبال فصل جاری لیگ دسته یک کشور جام آزادگان با انجام هفته سوم پیگیری شد که نمایندگان گیلان تاکنون نتایج ضعیفی در این لیگ کسب کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال داماش و شهرداری بندرآستارا ۲ نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور هستند که تا پایان هفته سوم این مسابقات، هیچ یک از این ۲ تیم طعم شیرین پیروزی را نچشیده و بین تیمهای انتهای جدولی قرار دارند.

تیم فوتبال داماش یکی از ۲ نماینده گیلان در رقابت‌های جام آزادگان که فصل گذشته و در هفته پایانی توانست سهمیه خود را در جدول رده‌بندی حفظ کند و با تغییرات گسترده در رقابت‌های فصل جاری حضور یافت تاکنون در این مسابقات ضعیف ظاهر شده است.

داماشی‌ها فصل گذشته به دلیل مشکلات مالکیتی، مدیریتی و مالی شرایط مناسبی نداشتند و با خطر سقوط مواجه بودند، ضمن اینکه این تیم در نیمکت کادرفنی نیز ثباتی نداشت و سرانجام علی نظرمحمدی در چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک کشور هدایت داماش را برعهده گرفت که سرانجام نیز این تیم موفق شد با سرمربیگری نظرمحمدی سهمیه خود را حفظ کند.

تیم فوتبال داماش گیلان مقابل بعثت کرمانشاه متوقف شد

چهار بازیکن جدید به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند

اما با توجه به تغییرات گسترده در این تیم، مسئولان داماش ابتدا دست به تغییر کادرفنی زده و حمید درخشان را جایگزین علی نظرمحمدی کردند اما این مربی تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را با تیمش در لیگ دسته یک کشور کسب کند و به همین دلیل طرفداران داماش به شدت از نحوه سرمربیگری درخشان انتقاد دارند.

علاوه بر حضور سرمربی جدید در داماش و معرفی اعضای هیات مدیره جدید، مسئولان این باشگاه بازیکنان زیادی را جذب کردند تا با قدرت بیشتر در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته یک کشور حضور یابند و با حضور این بازیکنان همانند سال گذشته خطر سقوط آنان را تهدید نکند اما این امر تاکنون که پایان هفته سوم است، تحقق نیافته و داماش با وجود بازیکنان جدید نتایج ضعیفی کسب کرده است.

سامان مهرابی‌زاده، هادی رفسنجانی، یوسف بهزادی، مهدی مهدی‌خانی، محمد شریفی، علیرضا خدایی، عرفان قربانی، کنعان طاهرنژاد، محمد امینی، کیخسرو سیاه‌پور، نیما مختاری، مهدی جاوید، مهرداد بایرامی، امیرحسین حاجی‌آقا و سعید حسین پور بازیکنان جدید داماش هستند که با این وجود تاکنون نتوانسته اند تیم را از بحران خارج کنند.

داماش بدون گل زده

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته یک کشور در یک بازی خانگی مقابل نیروی زمینی تهران قرار گرفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت وداماشی ها با تساوی لیگ را آغاز کردند.

این نماینده گیلان در هفته دوم در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم مس شهربابک شد و در هفته سوم نیز داماشی‌ها در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی تیم بعثت کرمانشاه قرار گرفت که این بازی نیز در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

نتایج ضعیف نمایندگان فوتبال گیلان در جام آزادگان

داماشی ها در این سه بازی گرچه موقعیتهای مناسبی برای گشودن دروازه حریفان خود داشتند اما در نهایت موفق به این امر نشدند تا این تیم ضعیف ترین خط حمله را تا پایان هفته سوم در رقابتهای جام آزادگان داشته باشد.

داماشی ها در این سه بازی موفق به گلزنی نشدند و گرچه در این بازی ها موقعیتهای مناسبی برای گشودن دروازه حریفان خود داشتند اما در نهایت موفق به این امر نشدند تا این تیم ضعیف ترین خط حمله را تا پایان هفته سوم در رقابتهای جام آزادگان داشته باشد

این در حالی است که حمید درخشان سرمربی داماش در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل بعثت کرمانشاه به این ضعف اعتقاد داشت و ابراز امیدواری کرد که این نقطه ضعف در بازی های آینده و با انجام تمرینات بیشتر برطرف شود.

به هرحال این تیم پرطرفدار لیگ دسته یک کشور تا پایان هفته سوم رقابتهای جام آزادگان نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و به همین دلیل طرفداران این تیم با شعارهایی خواهان تغییر سرمربی خود شدند.

شهرداری آستارا قعرنشین جام آزادگان

اما تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور نیز تاکنون نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

ابن نماینده استان گیلان در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته یک کشور باید به مصاف تیم پیکان می رفت اما به دلیل بدهی و عدم صدور کارت بازی نتوانست در این مسابقه حاضر شود و در نهایت با رای کمیته انضباطی تیم شهرداری آستارا سه بر صفر بازنده این بازی اعلام شد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در هفته دوم نیز در یک دیدار خانگی مقابل تیم سایپا قرار گرفت که در نهایت در یک بازی پرگل با نتیجه سه بر ۲ بازی را به حریفش واگذار کرد تا همچنان این نماینده گیلان تیم بدون امتیاز این رقابتها باشد.

در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور نیز تیم شهرداری بندرآستارا در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت که سرانجام در این بازی نیز نماینده گیلان با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.

با انجام سه هفته از رقابتهای جام آزادگان، تیمهای فوتبال داماش گیلان و شهرداری بندرآستارا نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و هواداران این ۲ تیم نیز با گله‌مندی از این نتایج، نگران وضعیت تیمهای خود هستند.

با توجه به این نتایج و عدم کسب امتیاز توسط شهرداری بندرآستارا این تیم در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و از هم اینک یکی از گزینه های سقوط از لیگ بشمار می رود که در این راستا مسئولان این باشگاه باید تلاش کنند تا با برطرف کردن مشکلات موجود، این تیم با روحیه مناسب‌تری در بازی‌های پیش رو به میدان برود.

با انجام سه هفته از رقابتهای جام آزادگان، تیمهای فوتبال داماش گیلان و شهرداری بندرآستارا نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند و هواداران آنها نیز با گله‌مندی از این نتایج، نگران وضعیت تیمهای خود هستند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که نمایندگان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور در هفته های آتی چه نتایجی کسب می کنند و شاید تغییراتی در کادرفنی این تیمها ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در یک گروه در حال پیگیری است، تیم داماش گیلان با کسب ۲ امتیاز در رتبه پانزدهم و شهرداری بندرآستارا نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha