انتشار فراخوان سی و سومین جشنواره پژوهش دانشگاه تهران

تهران- ایرنا- دانشگاه تهران طی فراخوانی اعلام کرد که سی و سومین جشنواره پژوهش و فناوری این دانشگاه، آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و استادان این دانشگاه تا ۱۸ مهر فرصت دارند مدارک خود را به معاونت پژوهش دانشکده مربوطه ارائه دهند.

به گزارش گروه علمی ایرنا از دانشگاه تهران، سی و سومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، با هدف تجلیل و قدردانی از پژوهشگران برتر دانشگاه، ‌آذرماه سال جاری همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌گاه معاونت پژوهش و فناوری به نشانی https://research.ut.ac.ir/fa/page/۵۳۴۲ مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سی و دومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران ۲۰ آذرماه سال گذشته برگزار شد و در این مراسم از ۵۳ واحد پژوهشگر برتر تجلیل شد؛ از جمله اهداف این جشنواره معرفی و تشویق پژوهشگران به انجام مطالعات کاربردی است.

انتشار فراخوان سی و سومین جشنواره پژوهش دانشگاه تهران

شورای فرهنگ عمومی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با هدف گسترش فرهنگ پژوهش در کشور ۲۵ آذر را روز ملی پژوهش نام‌گذاری کرد. وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز از سال ‪۱۳۷۹‬ (و با تغییرات در این وزراتخانه از وزارت فرهنگ و آموزش عالی) چهارمین هفته آذر ماه را به نام هفته پژوهش نام گذاشت و پس از آن از سال ‪۱۳۸۴‬ این نام به هفته پژوهش و فناوری تغییر نام یافت.

برنامه‌های هفته پژوهش به تدریج گسترده‌تر شد و برگزاری هفته پژوهش در سطح استانی همراه با نمایشگاه فناوری و فن‌بازار از دستاوردهای فناورانه پژوهشگران ایرانی، همچنین برگزاری آن در سطح ملی، افزوده شدن نمایشگاه تستا (تقاضای ساخت و تولید ایرانی) توسط شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در برگزاری این هفته و همزمانی نمایشگاه ایران ساخت و فن بازار با آن، تقدیر از مقالات و پژوهشگران‌ نمونه، تجلیل از طرح‌های برتر و انتشار کارنامه پژوهشی موسسات همچنین همکاری همه دستگاه‌ها غیر از مجموعه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزرات علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این هفته باعث شده تا چهارمین هفته آذر به هفته‌ای پرتلاش برای دانشمندان و فناوران ایرانی تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha