دستگیری ۶۹ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور دلیجان

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری ۶۹ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی با رویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان دلیجان در یک ماه گذشته به اجرا درآمد.

وی با اشاره به دستگیری ۲۳ سارق، ۱۱ خرده فروش و ۲۳ معتاد در اجرای طرح امنیت محله محور، افزود: در این طرح ۲۳ کیلو و ۷۱ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ چگنی با اشاره به دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار، اظهار کرد: توقیف ۱۰۸ دستگاه خودرو و ۳۵دستگاه موتورسیکلت متخلف، از دیگر دستاوردهای ماموران انتظامی شهرستان دلیجان طی یک ماه گذشته است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پنج میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال کالای قاچاق در بازه زمانی یک ماهه کشف و ضبط کردند و در این خصوص هشت نفر نیز دستگیر و ۶ خودرو هم توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، امنیت مطلوب مقدور نیست، ادامه داد: مشارکت، همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم برای افزایش امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح‌های امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان ضروری است.

دلیجان در جنوب استان مرکزی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha