ماجرای زمین اهدایی به آرین سلیمی قهرمان کرمانشاهی المپیک پاریس

کرمانشاه- ایرنا- پس از مصاحبه آرین سلیمی دارنده مدال طلای المپیک در رشته تکواندو در خصوص معارض داشتن زمین اهدایی به او، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور این قهرمان المپیک و خبرنگاران نشستی برگزار کرد تا وضعیت زمین اهدایی بررسی شود.

به گزارش خبرنگار؛ ایرنا، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه روز سه‌شنبه در حضور خبرنگاران گفت: موضوع معارض داشتن زمین اهدایی به آرین سلیمی به هیچ وجه صحت ندارد و سند این زمین به نام دولت است.

وی افزود: اهدای این زمین به خواست خود ما به پاس قدردانی از قهرمان المپیک استانمان مطرح شد و پس از بررسی هایی که داشتیم تنها زمین آماده و تفکیک سند شده ما در سایت جوانی جمعیت بیستون با هزار و ۳۰۰ پلاک بود که طبق نظر کارشناسی حدود ۲ میلیارد تومان هم ارزش گذاری شده است.

الماسی ادامه داد: اگر واقعا آرین را دوست داریم باید کاری کنیم که از حاشیه دور باشد و فقط به ورزش قهرمانی خودش بپردازد.

ماجرای زمین اهدایی به آرین سلیمی قهرمان کرمانشاهی المپیک پاریس

در این جلسه آرین سلیمی نیز گفت: من هیچ درخواستی از کسی نداشته ام و از همه کسانی که از من تقدیر کردند تشکر می کنم.

وی دادن هدیه به قهرمانان ورزشی را عامل ایجاد انگیزه برای جوانان دانست و افزود: دوست دارم از حاشیه ها دور باشم و به ورزش قهرمانی خودم بپردازم و مردم کشورم را خوشحال کنم.

سلیمی تصریح کرد: دوست دارم بچه های کرمانشاه این امید را داشته باشند که بتوانند روزی قهرمان المپیک شوند.

سلیمی در ادامه از مدیران راه و شهرسازی استان خواست که اگر مقدور است قطعه زمین اهدایی بیستون را با یک قطعه زمین در شهر کرمانشاه که محل زندگی خود اوست معاوضه کنند.

به گزارش ایرنا؛ آرین سلیمی پسر مبارز کرمانشاهی مردادماه امسال در مسابقات المپیک پاریس با شکست حریف سرسخت انگلیسی خود در فینال وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم رقابت های تکواندو توانست مدال طلا را پس از ۱۶ سال به کاروان ورزشی تکواندو ایران به ارمغان آورد.

آرین سلیمی پس از کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی؛ دومین ورزشکار این استان است که موفق به بالاترین موفقیت ورزشی یعنی کسب طلای المپیک می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha