اردوی مشترک تیم ملی بدمینتون ایران و سوریه به درخواست این کشور برگزار شد

زنجان - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون بدمینتون ایران گفت: بنا به درخواست فدراسیون بدمینتون سوریه از ایران، اردوی مشترک تیم ملی ایران با بازیکنان این کشور در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فریبا مددی روز سه شنبه در بازدید از اردوی مشترک تمرینی ملی پوشان ایران با بازیکنان تیم ملی سوریه در سالن آکادمی بدمینتون زنجان، افزود: شهر زنجان به مدت ۱۲ روز، اردوی مشترک تیم ملی ایران با بازیکنان سوری را در رده سنی جوانان میزبانی می کند.

مددی با بیان اینکه استان زنجان در رشته بدمینتون پیشینه دیرینه دارد، اظهار داشت: این استان همواره به عنوان مهد بدمینتون شناخته شده است و امکانات و تجهیزات خوبی به ویژه در سالن آکادمی دارد.

وی اضافه کرد: آکادمی بدمینتون زنجان به عنوان یکی از پایگاه های برگزاری اردوهای مشترک تمرینی با دیگر کشورهاست و امیدواریم اردوهای داخلی و مسابقات بین المللی را در این استان برگزار کنیم.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه طبق تقویم ورزشی فدراسیون در ۶ ماهه دوم سال نیز برنامه هایی برای ارتقای بدمینتون کشور داریم، ادامه داد: برگزاری مسابقات رنکینگ های سطح ۲ بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان، لیگ برتر بانوان، لیگ دسته یک و ۲ و کلاس های ارتقای مربیگری داوری بانوان و آقایان از جمله آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: حضور مربیان برتر کشور در کلاس های سطح ۲ جهانی از دیگر برنامه های فدراسیون است که بدین منظور چهار نفر از مربیان برتر سطح ۲ بدمینتون کشورمان در دوره آموزشی مدرس کشور در مالزی حضور خواهند داشت.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون خاطر نشان کرد: همچنین دومین جلسه هیات رئیسه آسیا قرار است طی آبان امسال در کشور مالزی برگزار شود که ما نیز در این رخداد مهم شرکت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha