جماعت اسلامی پاکستان: اسرائیل با حمایت آمریکا و انگلیس در لبنان جنایت می‌کند

اسلام‌آباد- ایرنا- رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان، سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات جنگی رژیم صهیونیستی از غزه تا بیروت را سرزنش کرد و گفت: تجاوزات [رژیم] اسرائیل به لبنان با پشتیبانی کامل آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد که بیانگر نقش منافقانه آنان است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، حافظ نعیم الرحمان با انتشار پیامی در واکنش به تحولات جاری در خاورمیانه و شهادت صدها نفر در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، اظهار داشت: پس از شکست خفت‌بار صهیونیست‌ها از حماس در غزه، این رژیم به طور جنون‌آمیزی در پی گسترش جنگ در منطقه با حمایت قوی آمریکا و بریتانیا است.

وی خطاب به جامعه جهانی گفت: آیا تجاوزات [رژیم] اسرائیل به لبنان و جان باختن صدها نفر، جنایت جنگی به شمار نمی رود و اگر این حملات سندی بر تهاجم [رژیم] اسرائیل نیست پس چه چیزی می تواند باشد.

رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان افزود: دورویی آمریکا، انگلیس و [رژیم] اسرائیل در بحث کرامت انسانی و حقوق بشر تمسخرآمیز و بیانگر رویکرد منافقانه آنان است و آنان برای دیگران از احترام به حقوق بشر سخن می گویند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از ۲ روز پیش بر شدت تجاوزگری خود به جنوب لبنان افزوده که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

در پاسخ، مقاومت اسلامی لبنان نیز شهرک ها، شهرها، مواضع و تاسیسات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با صدها فروند موشک از جمله موشک های دوربرد فادی ۱ و ۲ هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرده است که به حملات به سرزمین های اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha