عملیات بهسازی راه‌های فرعی اردستان در حال اجراست

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه‌های فرعی شهرستان اردستان در حال اجراست‌.

محمدمهدی کاظمی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور بهسازی و ایمن‌سازی محورهای فرعی و روستایی شهرستان اردستان، پروژه ارتقای کیفی رویه آسفالتی این محورها اجرایی شد.

وی اظهار کرد: پروژه لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت حفاظتی راه‌های فرعی و روستایی شهرستان اردستان در ۲ محور چاه ریسه – باقرآباد و لاسیب – اصفهان اجرا شده است.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان بیان کرد: همچنین پروژه بهسازی و روکش آسفالت گرم محور چاه ریسه – باقرآباد از نیمه شهریورماه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود: در این پروژه، ارتقای سطح کیفی پنج کیلومتر از رویه آسفالتی این محور صورت می‌گیرد که تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کاظمی‌پور تصریح کرد: با هدف بهسازی و ایمن سازی محور روستای لاسیب، پروژه لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت حفاظتی این محور در نیمه اول شهریورماه اجرا و تکمیل شد.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه وجود معادن و تردد بالای وسایل نقلیه سنگین در محدوده این روستا سبب وضعیت نامناسب روکش آسفالت این محور شده بود، عنوان کرد: با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، ارتقای کیفی رویه آسفالتی در طول ۶ کیلومتر از این محور صورت پذیرفت

اجرای پنج کیلومتر روکش آسفالت راه های روستایی اردستان

رییس اداره نگهداری راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان هم در خصوص اجرای روکش آسفالت حفاظتی محورهای روستایی شهرستان اردستان به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به وضعیت نامناسب رویه آسفالت و به منظور بهبود سطح کیفی رویه محور جنبه – ومکان، پروژه روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در این محور انجام شد.

علی سرکانی با اشاره به ۳۶ میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده در این پروژه افزود: بهبود وضعیت سه کیلومتر از رویه این محور در شهریورماه گذشته تکمیل شد.

وی ادامه داد: در محور روستایی ماست‌بندی نیز با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار، پروژه اجرای روکش آسفالت حفاظتی در طول ۲ کیلومتر از این محور اجرا شد.

سرکانی گفت: این پروژه در راستای بهبود وضعیت رویه و ارتقای ایمنی تردد این محور در ماه گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره نگهداری راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: عملیات اجرای آسفالت حفاظتی محور روستایی خنب – جزه شهرستان کاشان نیز با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر از ابتدای مهرماه آغاز شده است.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha