۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴
کد خبر: 85606377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سایکودرام  "انتخاب" در هنر شهر آفتاب به روی صحنه رفت

شیراز - ایرنا - نمایش "انتخاب" به کارگردانی پریسا سالاری و نویسندگی ترنس راتیگان در سالن بلک باکس مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اجرای این سایکودرام که با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شده، تا ۶ مهرماه در سالن بلک باکس هنر شهر آفتاب شیراز ساعت ۱۹:۳۰ ادامه دارد.

این اثر به بررسی روابط انسانی و پیچیدگی‌ها و چالش‌های آن می‌پردازد و به تماشاگران کمک می‌کند تا با چالش‌ها و تصمیمات دشواری که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه هستند، همذات‌پنداری کنند.

ترنس راتیگان، نویسنده‌ انگلیسی، در این نمایشنامه به بررسی رابطه‌ پیچیده و پرتنش یک زن با همسر سابق و همسر کنونی‌اش پرداخته است و با توجه به رویکرد اجرایی نمایش، که در زیرمجموعه سایکودرام قرار دارد مورد توجه گروه‌های روانشناسی نیز قرار گرفته است.

رامین شه‌منش، پریسا سالاری، آرش علمداری، محمد قاسمی‌نژاد، فرزانه لطف‌الهی، و ترمه ابوعلی بازیگران این سایکودرام پرطرفدار هستند که از سوی گروه هنرهای نمایشی بامداد به سرپرستی حسین قهرمانی تولید شده است.

کیان عباسی مشاور روان‌شناسی، سجاد آورند طراح و وحید ناظریان مجری نور، پریسا سالاری طراح صحنه، شایان حسینی آهنگساز، فریماه لاله‌پرور طراحی گرافیک، پریسا سالاری و پریا سجادی طراح لباس، فاطمه نوعی‌زاد منشی صحنه، صبا اکبری و آرش علمداری دستیاران کارگردان، نازنین کریم‌پور مدیر صحنه، آیدا نیایش‌فرد عکاس و پیمان توکلی و کامیاب باقری سازندگان تیزر تئاتر انتخاب هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha