۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85606478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۶ شهید و ۱۵ زخمی در تازه‌ترین حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محله «الغبیری» در ضاحیه جنوبی بیروت ۶ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه «الغبیری» در ضاحیه جنوبی بیروت، وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۶ نفر خبر داد.

طبق اعلام وزارت بهداشت لبنان در این حمله همچنین ۱۵ نفر زخمی شدند.

رسانه‌های لبنان پیشتر از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک ساختمان ۶ طبقه در محله الغبیری خبر داده بودند.

برخی منابع خبری نیز از تروری هدفمند خبر می‌دهند و خبرگزاری رویترز مدعی شد که یکی از فرماندهان حزب‌الله در این حمله هدف قرار گرفته و سرنوشت وی نامعلوم است، با این حال برخی منابع محلی لبنانی از شکست رژیم صهیونیستی در این عملیات تروریستی خبر می دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که حزب‌الله طی یک ساعت و نیم گذشته ۱۰۵ موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته (دوشنبه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور، واکنشی قاطع نشان داد و از همان ساعت اولیه صبح دوشنبه عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی در دستور کار این جنبش قرار گرفت. حزب الله طی ساعت های گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا، تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha