۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85606484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حامد حدادی: بسکتبال خوزستان نیازمند حمایت مسئولان است

اهواز - ایرنا - کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: رونق بسکتبال خوزستان نیازمند حمایت مسئولان است و باید با کمک‌ هم عقب ماندگی بسکتبال استان را جبران کنیم.

به گزارش ایرنا حامد حدادی روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادهای درخشانی در بسکتبال خوزستان وجود داشته که باید نسبت به شکوفا کردن آنها تلاش کنیم.

وی افزود: در طی سه، چهار سال اخیر اتفاقاتی در بسکتبال خوزستان رخ داد که باعث شد از دیگر استان‌های کشور عقب بمانیم اما با تلاش و جدیت این نقیصه برطرف خواهد شد.

اسطوره بسکتبال ایران و آسیا درباره بازی خداحافظی اش از تیم ملی گفت: در این خصوص یکسری صحبت‌ها شده که جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم اگرچه در بخش باشگاهی همچنان بازی می‌کنم و خوشحالم که برای یک تیم خوزستانی به میدان می‌روم.

وی که عضو تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان می باشد بیان کرد: رقبای ما در لیگ برتر بسکتبال بازیکنان خارجی‌ خوبی جذب کرده‌اند اما ما نمی‌توانیم از بسکتبالیست خارجی استفاده کنیم لذا کار سختی در پیش داریم.

کاپیتان سابق تیم‌ ملی با بیان اینکه در چند سال اخیر اتفاقات بدی برای بسکتبال خوزستان رقم خورد افزود: خوشبختانه در هفت ماه گذشته با حضور آقای روشن ضمیر به عنوان سرپرست هیات چرخه مسابقات و اعزام‌ها مجددا شکل گرفت و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

حدادی گفت: اگرچه ۲، سه نسل حضور در مسابقات را از دست دادند ولی هنوز دیر نشده و همه باید از بسکتبال خوزستان حمایت کنند تا عقب ماندگی ها جبران و مجددا بسکتبال خوزستان به درجات بالا برسد.

بر اساس این گزارش تیم پالایش نفت آبادان به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در لیگ برتر بسکتبال کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha