مصاحبه بورس‌های دانشجویی از چهارم مهر آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان گفت: زمان و مکان مصاحبه بورس‌های دانشجویی از طریق سامانه یکپارچه بورس‌های دانشجویی«سیب» در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

به گزارش گروه علمی ایرنا از سازمان امور دانشجویان، محمد محمدی مسعودی گفت: نتایج اولیه بورس‌های دانشجویی توسط سازمان سنجش اعلام شده و زمان و مکان مصاحبه بورس‌های دانشجویی از طریق سامانه یکپارچه بورس‌های دانشجویی«سیب» در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

متقاضیان بورس صنعت و مشاغل، دانش و بنگاه اقتصادی می‌توانند با مراجعه به این سایت به آدرس https://sib.saorg.ir/ از زمان و مکان مصاحبه خود مطلع شوند. مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان تصریح کرد: مصاحبه داوطلبان بورس دانش از فردا ۴ مهر ماه در ۹ دانشگاه کشورآغاز خواهد شد.

مصاحبه بورس‌های دانشجویی از چهارم مهر آغاز می‌شود



مسعودی تصریح کرد: با توجه به محل زندگی داوطلبان بورس دانش و گستردگی آن‌ها در نقاط مختلف کشور تصمیم گرفتیم مصاحبه داوطلبان بورس دانش را به شهر تهران منحصر نکنیم بر این اساس ۹ دانشگاه مازندران، اصفهان، بوعلی همدان، تبریز، تهران، علم و صنعت، باهنر کرمان، چمران اهواز، شیراز، فردوسی مشهد برای انجام مصاحبه بورس های دانشجویی انتخاب شدند.

وی افزود: اکثر مصاحبه های بورس صنعت و مشاغل از طریق شرکت‌ها در محل آن شرکت با حضور نماینده سازمان امور دانشجویان و دانشگاه انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha