دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در دماوند/بنز ۴۰۰ میلیارد ریالی فاقد مجوز توقیف شد

دماوند- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری یک فرد موبایل قاپ حرفه ای و کشف موبایل سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مجتبی سهـرابی منش عصر سه شنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی گزارش موبایل قاپی توسط یک نفر جوان موتورسوار در محدوده شهر آبسرد ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ آبسرد برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در دماوند/بنز 400 میلیارد ریالی فاقد مجوز توقیف شد

وی افزود: با بررسی اظهارات مال باخته و اقدامات فنی، سارق سابقه دار را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی اقدام به دستگیری و در بازرسی از مخفیگاهش اموال مسروقه نیز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در پایان افزود: متهم در بازجویی با مواجهه ادله و مستندات کشف شده به موبایل قاپی در سطح شهر اعتراف که تحقیقات در شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

کشف خودرو بنز قاچاق در فیروزکوه

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در دماوند/بنز 400 میلیارد ریالی فاقد مجوز توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از کشف یک دستگاه خودرو سواری قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد .

سرهنگ شاکری عصر سه شنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی رصد محور مواصلاتی شهرستان عوامل پلیس آگاهی به یکدستگاه خودرو سواری بنز با گذر موقت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: برابر نظر کارشناسان امر قیمت این خودرو ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد گردید.

فرمانده انتظامی فیروزکوه در پایان افزود: پلیس مصمم در مبارزه بی امان با هرگونه جرائم از جمله قاچاق است و از شهروندان خواست هرگونه خبر در این خصوص را به سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف و توقیف موتور سیکلت قاچاق در پردیس

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در دماوند/بنز 400 میلیارد ریالی فاقد مجوز توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف و توقیف یکدستگاه موتور سیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی عصر سه شنبه در تشریح جزییات خبر افزود:در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و پیرو خبر واصله مبنی بر نگهداری یکدستگاه موتور سنگین قاچاق درمنطقه صنعتی کمرد لذا یررسی موضوع در دستور کار عوامل انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و اعزام به محل مورد نظر،مامورین موفق به کشف یکدستگاه موتور سیکلت هوندا سی بی آر ۱۳۰۰ به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال که بصورت قاچاق وارد کشور شده بود شدند که موتور سیکلت فوق جهت سیر مراحل قانونی به مقر پایس دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی پردیس در پایان افزود: مبارزه با قاچاق کالا از برنامه های همیشگی پلیس است و این فرماندهی با افراد سود جو که از طریق قاچاق ضربه به تولید داخلی می زنند برابر قانون برخورد خواهد کرد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب عطاری های متخلف در پردیس

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در دماوند/بنز 400 میلیارد ریالی فاقد مجوز توقیف شد

فرمانده انتظامی پردیس از پلمب ۵ واحد صنفی عطاری متخلف که اقدام به فروش اقلام داروئی غیر مجاز می کردند، خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی عصر سه شنبه در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با فروشندگان مواد مخدر و اقلام داروئی غیر مجاز (قرص های شبیه مخدر ) توسط عطاری ها، پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی بازدیدهای میدانی موفق به کشف مقادیر زیادی اقلام داروئی غیر مجاز شدند.

وی افزود:در مجموع قرص های مکشوفه تعداد ۴۸۸ عدد قرص متادون و تعداد ۵۱۵ عدد قرص ترامادول و ۳۰ عدد قرص b۲ و۱ لیتر شربت متادون و ۲۳۰ سی سی شربت تریاک کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان افزود: پس از هماهنگی با مراجع محترم قضایی واحدهای صنفی متخلف پلمپ و برای متصدیان واحدهای صنفی مربوطه پرونده تشکیل گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha