۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85606559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی لبنان را تهدید به حمله زمینی کرد

تهران- ایرنا- همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ پیشین این رژیم با طرح موضوع تلاش برای بازگرداندن شهرک نشینان فراری از شمال فلسطین اشغالی، لبنان را به حمله زمینی تهدید کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «بنی گانتس» عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر پیشین جنگ این رژیم مدعی تلاش برای بازگرداندن ساکنان شمال فلسطین اشغالی به خانه‌های خود شد.

وی گفت: دولت و نیروهای امنیتی از حمایت کامل برای ادامه تلاش جهت بازگرداندن ساکنان شمال (فلسطین اشغالی) برخوردارند.

گانتس با وجود حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان که طی چند روز گذشته به شهادت شماری از شهروندان این کشور منجر شده است، گفت: اگر نصرالله شلیک موشک‌ها را متوقف نکند، به ناچار دست به اجرای عملیات زمینی برای بازگرداندن ساکنان شمال خواهیم زد.

پیشتر شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله در سخنانی در مراسم تشییع پیکر حاج «ابراهیم عقیل» (عبدالقادر) از فرماندهان ارشد این جنبش تأکید کرد: ساکنان شمال (فلسطین اشغالی) هرگز باز نخواهند گشت بلکه آوارگی آن‌ها افزایش می‌یابد و پشتیبانی و راه‌ حل نظامی، تنها تنگنای اسرائیل و ساکنان شمال را افزایش خواهد داد؛ ما آماده رویارویی با هر گونه احتمالات نظامی هستیم و نتایج آن را خواهید دید.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته (دوشنبه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. در همین ارتباط وزارت بهداشت لبنان امروز در آخرین آمار خود اعلام کرد که از زمان آغاز حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان ۵۵۸ نفر شهید و ۱۷۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور واکنشی قاطع نشان داد و از همان ساعت اولیه صبح دوشنبه عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی در دستور کار قرار گرفت. حزب الله طی ساعت های گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha