دستگاه‌های خدمات‌رسان برای رفاه ساکنان شهر جدید شیرین‌شهر اهواز پای کار باشند

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر با تاکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان برای رفاه ساکنان این شهر جدید در اهواز پای کار باشند گفت: توسعه زیرساخت‌های این شهر در اولویت بوده و سعی می‌کنیم در تردد ساکنین تسهیل ایجاد کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سیدحسین سیدنور در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: پنج هزار و ۴۷۶ واحد مسکن مهر برای شیرین شهر تعریف شده که از این تعداد چهار هزار و ۷۰۲ واحد به صورت فروش اقساطی، تسویه نقدی و تبدیل به نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص داده شد.

وی افزود: همچنین ۷۷۴ واحد به صورت تعاونی‌های دوجانبه در حال نهایی شدن است که از این تعداد ۲۴۴ واحد توسط بانک ملی به فروش می رسد و ۵۳۰ واحد باقیمانده به نهضت ملی مسکن تبدیل می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر به سرمایه گذاری ۴۰ درصدی شرکت توسعه نیشکر استان برای اسکان بیش از ۲ هزار نیروی خود در شیرین شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک دیگر دستگاه های خدمات رسان شاهد توسعه شهر جدید شیرین شهر باشیم.

وی افزود: طبق قانون برای ایجاد یک شهر، برخی از دستگاه های خدمات رسان وظایفی داشته و باید به موازی شرکت عمران به مردم خدمات ارائه دهند.

سیدنور گفت: در یک ماه اخیر حدود ۳۰ خانوار در شیرین شهر ساکن شدند که به دنبال تسهیل در رفت و آمد آنها هستیم.

بر اساس این گزارش شیرین‌شهر یکی از شهرهای جدید اهواز به شمار می‌رود که رشد مناطق جدید در اهواز، مانع از توسعه و پیشرفت آن شده و مردم تمایل کمتری به سکونت در آنجا را دارند.

طبق مطالعات اولیه شیرین شهر برای اسکان ۷۵ هزار نفر و احداث پنج هزار و ۴۷۶ واحد مسکن مهر برنامه ریزی شده بود اما در حال حاضر جمعیت اندکی در این شهر سکونت دارد.

به گزارش ایرنا شهر جدید شیرین‌شهر در کیلومتر پنج شهرستان آبادان و در فاصله ۲۷ کیلومتری از اهواز قرار دارد که به عنوان پروژه مسکن مهر، عملیات احداث واحدهای مسکونی در آن آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha