۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85606647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

«صفد» و مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله + فیلم

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی، شهر «صفد» در شمال فلسطین اشغالی و یک پایگاه نظامی این رژیم را هدف حملات گسترده موشکی قرار داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المنار، جنبش حزب‌الله لبنان از شلیک ۹۰ موشک به پایگاه نظامی «دادو» (مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی) در فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار و پایدار فلسطین، پشتیبانی مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان حزب‌الله امروز سه‌شنبه پایگاه دادو را با ۵۰ موشک هدف قرار دادند.

حزب الله دقایقی بعد از این حمله، از موج جدید موشکباران و شلیک ۴۰ موشک دیگر به این پایگاه خبر داد.

این پایگاه نظامی در شمال غربی شهر «صفد» و در فاصله ۱۲ کیلومتری مرز لبنان واقع شده است و مساحت آن ۲۴۰ هزار متر مربع است.

المنار همچنین از وقوع آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های نزدیک صفد بر اثر اصابت موشک‌های حزب‌الله خبر داد.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند که صفد، تبدیل به شهر ارواح شده است.

برخی منابع صهیونیستی نیز با اشاره به حملات موشکی حزب‌الله از وارد آمدن خسارت‌های زیاد به شبکه برق و ارتباطات در مناطق مختلف شهرک «کتسرین» در جولان اشغالی خبر داد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که از صبح امروز تاکنون ۴۰۰ فروند موشک از لبنان به فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حزب‌الله همچنین از حمله به شهرک‌های «گشر حزیو» و «هاگوشریم» خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در لیمان و گشر حزیو در الجلیل غربی به دلیل ترس از نفوذ پهپادهای حزب‌الله خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته(دوشنبه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور، واکنشی قاطع نشان داد و از همان ساعت اولیه صبح دوشنبه عملیات‌ها علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی در دستور کار این جنبش قرار گرفت. حزب الله طی ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را زیر آتش گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha