۴ مهر ۱۴۰۳، ۷:۴۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85606676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین بیش از ۲ هزار قطعه زمین برای متقاضیان نهضت ملی خراسان‌شمالی

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۲۹۸ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی در استان به صورت مسکن ویلایی و تک واحدی تامین شد.

سید علی میرکریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تولید مسکن با مشارکت مردم در استان خراسان شمالی در قالب واگذاری زمین به صورت انفرادی و گروه ساخت انجام شده است.

وی افزود: مردم برای تهیه طرح و اجرا در چارچوپ قانون نظام مهندسی ساختمان اقدام و اداره کل راه وشهرسازی تنها نقش تسهیلگر را دارد.

پی ریزی افزون بر یک هزار واحد مسکونی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: اینک یک هزار و ۶۷۷ واحد پی ریزی، ۵۴۷ واحد اتمام سفت کاری و تعداد ۵۴ واحد به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، سهم خراسان شمالی از طرح «نهضت ملی مسکن» سالانه ۱۱ هزار و ۶۹۰ واحد مسکونی و در مدت چهار سال، ۴۶ هزار و ۷۶۱ واحد مسکونی است که سهم سه شهر بزرگ آن به ترتیب برای بجنورد ساخت ۲۲ هزار و ۱۴۲ واحد، شیروان پنج هزار و ۵۶۸ واحد و اسفراین هفت هزار و ۷۹۸ واحد در مدت چهار سال است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۲۵ نقطه شهری دارد که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha