تداوم رزمایش خودرویی پیشگیری از سرقت پسته در سیرجان

کرمان - ایرنا - دادگستری اعلام کرد که رزمایش خودرویی پیشگیری از سرقت پسته در سطح باغات برخی از روستاهای شهرستان سیرجان امروز(سه شنبه) نیز با حضور جمعی از مسئولان در حال برگزاری است.

به گزارش دریافتی شامگاه سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری کرمان، این رزمایش امشب نیز مثل شب های گذشته با حضور معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، رییس پلیس پیشگیری استان، رییس دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان و سایر اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این شهرستان در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، تصاویری که طی ماه های اخیر از سیرجان در سطح استان و کشور در حال مخابره بوده، گواه این است که اکثر قضات این شهرستان از رییس دادگستری و دادستان شهرستان گرفته تا بازپرسان و دادیاران در خارج از وقت اداری به صورت میدانی در حال رسیدگی به مشکلات مختلف مردم و شهر هستند که این اقدامات عملی و جهادی با موجی از رضایت مندی مردم مواجه شده است.

سیرجان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

کرمان از قطب های مهم تولید پسته کشور به شمار می رود و غیر از رفسنجان که به مهد این محصول شناخته می شود، شهرستان های دیگر مثل سیرجان ، زرند و برخی مناطق کرمان، حتی بعضی مناطق بم پسته می کارند و در ایام برداشت، موضوع پیشگیری از سرقت آن در دستور کار مسئولان قرار می گیرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha