۴ مهر ۱۴۰۳، ۷:۴۷
کد خبر: 85606710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران: وقف برای حل مشکل مردم گره گشا است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این مطلب که همزمان با گام دوم انقلاب جهشی در وقف ایجاد شد، گفت: در نظام اسلامی وقف یک ظرفیتی برای حل مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز چهارشنبه در بازدید از آستانه امامزاده عبدالله آمل اظهار کرد: وقف در سالهای اخیر زمینه ای برای جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کرد.

وی گفت: یکی از مطالبه های که در این بخش وجود دارد آن است وقف های جدید بر اساس نیازها و ضرورت های مردم و جامعه انجام شود.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که ساختار فرهنگی وقف یک اقدام بسیار ارزشمندی است که باید حفظ شود، گفت: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب جهش خوبی در حوزه وقف انجام شد.

نوری گفت: در شرایط فعلی وقف در مسیر تمدن سازی پیش می رود که این امر بسیار ارزشمند است و برای نسل جوان هم باید فرهنگ سازی شود.

وی با بیان این مطلب که مازندران با میزبانی یک هزار و ۳۶۱ امامزاده به دیار علویان شهرت دارد، اظهار کرد: در این خطه از شمال با این ظرفیت وقف از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

این مقام مسوول تصریح کرد: برای زنده ماندن فرهنگ وقف تا کنون تلاش های زیادی انجام شد و این امر پسندیده باید برای نسل جوان روشنگری و فرهنگ سازی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha