۴ مهر ۱۴۰۳، ۷:۳۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85606842
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حزب‌الله مقر موساد را با موشک بالستیک «قادر ۱» هدف قرار داد + فیلم

تهران- ایرنا- حزب الله لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در حومه شهر تل آویو را با یک فروند موشک بالستیک از نوع «قادر ۱» هدف قرار داده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فلسطین الیوم، حزب الله لبنان در بیانیه خود آورده است: مقاومت اسلامی لبنان در راستای دفاع از لبنان و ملت این کشور، ساعت شش و نیم صبح امروز چهارشنبه به وقت محلی، مقر فرماندهی موساد در حومه شهر تل آویو را با یک فروند موشک بالستیک از نوع «قادر ۱» هدف قرار داد.

این بیانیه افزود: محل مورد نظر، مقر مسئول ترور فرماندهان (حزب الله) و منفجر کردن دستگاههای ارتباطی و بی سیم و پیجر بود.

این برای اولین بار از آغاز جنگ علیه غزه است که شهر اشغالی تل‌آویو از لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

در پی این حمله آژیر خطر در منطقه تل‌آویو، گوش دان، نتانیا و برخی مناطق دیگر به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حالی اعلام کردند که یک موشک از لبنان به سمت تل آویو شلیک شده است که مدعی شدند این موشک توسط سامانه پدافند هوایی فلاخن داوود رهگیری و منهدم شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حزب الله یک موشک بالستیک میانبرد را به سوی پایگاه گلیلوت شلیک کرده است.

شبکه المیادین هم اعلام کرد که پروازهای فرودگاه بن گوریون به حالت تعلیق درآمده است.

منابع عبری زبان نیز اعلام کردند که در پی حمله موشکی حزب الله به تل آویو و به صدا درآمدن آژیر خطر در این شهر و مناطق مجاور آن، بیش از یک میلیون صهیونیست مجبور به فرار به پناهگاه‌ها شدند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از صبح دوشنبه حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور، واکنشی قاطع نشان داد و از همان ساعت اولیه صبح دوشنبه عملیات‌هایی علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی در دستور کار این جنبش قرار گرفت.

وزارت بهداشت لبنان عصر سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور ۵۶۴ لبنانی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات همچنین یک‌هزار و ۸۵۰ زخمی نیز بر جای گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha