۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85606911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهدا زمینه‌ساز تمدن اسلامی هستند

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا می‌داند که این امر زمینه‌ساز تمدن اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز چهارشنبه در رزمایش رهروان شهداء در ساری اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های عزیزانی است که برای حفظ کشور جان خود را تقدیم کردند.

وی گفت: حضور در جمع شهداء و خانواده‌های آن‌ها برای همه ما فرصت درس‌آموزی از مکتب ایثار است و باید راه این شهدای گرانقدر را ادمه دهیم.

استاندار مازندران با بیان این که آرامش و امنیت در یک کشور زمینه‌ای برای توسعه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور ما که به برکت انقلاب اسلامی در مسیر توسعه قرار دارد با شتاب در حال سیر تکاملی توسعه است.

نوری گفت: جوانان مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود به نمایش گذاشتند و امروز همه مسوولان باید با خدمت‌رسانی صادقانه به مردم قدرشناس زحمت‌های آن‌ها باشند.

این مقام مسوول تصریح کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ همه ما محسوب می‌شوند و وظیفه داریم به طور مستمر در محضر مبارک این عزیزان حضور یابیم.

به گزارش ایرنا، مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است. از مجموع شهدای این استان، سپاه ۲ هزار و ۱۶۹، بسیج مردمی چهار هزار و ۴۷۷، ارتش ۲ هزار و ۷۳۸، ناجا ۶۲۳، ۳۰ شهیده زن و ۳۶۳ شهید از سایر اقشار جان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم انقلاب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha