فراخوان شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها تمدید شد

تهران- ایرنا- فراخوان شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها تا ۱۸ مهر تمدید شد.

به گزارش گروه علمی ایرنا، سازمان امور دانشجویان با هدف نخبه‌پروری و ایجاد انگیزه برای دانشجویان مستعد و ساعی در طول دوره تحصیل، آیین نامه جامع شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد را تدوین و ابلاغ کرده و از دانشجویان برتر و سرآمد در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی، بین‌المللی، ورزشی و هنری تقدیر می‌کند.

دانشجویان متقاضی برای شرکت در طرح انتخاب دانشجوی سرآمد می‌توانند تا ۱۸ مهر برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور دانشجویان (سجاد) به آدرس https://portal.saorg.ir مراجعه کنند.
دانشجویان پس از ورود به سامانه سجاد -با نام کاربری و رمز عبور شخصی- عنوان دانشجوی سرآمد را در پروفایل شخصی خود مشاهده خواهند کرد و می‌توانند از آن طریق نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، همچنین به استناد بند ۳ از ماده ۱۱ شیوه‌نامه، دانشجویان نمونه از میان دانشجویان سرآمد دانشگاه انتخاب خواهند شد.

به گزارش ایرنا، شیوه‌نامه اجرایی شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ منتشر شد، معافیت ۲۵ تا ۱۰۰ درصدی پرداخت شهریه برای دانشجویان شهریه‌پرداز به تایید شورای انتخاب بخشی از تسهیلات آموزش برای دانشجویان سرامد است. متن کامل شیوه‌نامه را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha