ظهرابی‌نیا: فوتبال بانوان فقط باند و باندبازی است/ با تیم ملی قهرم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال بانوان گفت: به آینده فوتبال بانوان امیدوارم نیستم چرا که فقط باند و باندبازی است و هیچ کسب به فکر نتیجه و پیشرفت نیست و هر کسی به فکر خودش است.

سارا ظهرابی‌نیا روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار داشت: متاسفانه یا خوشبختانه هنوز برای فصل جدید تیمی را انتخاب نکردم. تیم شهرداری سیرجان منحل شد و واقعا ناراحت‌کننده بود، تیم‌ها حامیان مالی ندارند و شرایط خوب نیست. ما بازیکنان نمی‌توانیم در تیمی بازی کنیم که حرفی برای گفتن ندارد و در این شرایط تصمیم‌گیری برایم سخت است، زیرا بین انتخاب چند تیم مردد مانده‌ام و باید ببینم شرایط کدام تیم بهتر است.

برای فولاد خوزستان این مبالغ پولی نیست

وی افزود: سه یا چهار تیم فقط در لیگ برتر فوتبال بانوان خوب هستند، هرچند باقی تیم‌ها قابل احترام هستند اما همه در یک سطح نیستند. ما مثل مردان نیستیم تا به راحتی تصمیم‌گیری کنیم. امیدم به تیم فولاد خوزستان بود اما در لیگ دسته یک یا دو شرکت نمی‌کند. قبل از آنکه در کلاس‌های مربیگری آسیا شرکت کنم با فولاد صحبت کردم و حتی جلسه داشتیم و لیست بازیکنان و مبالغ را مطرح کردیم.

ملی‌پوش فوتبال بانوان عنوان کرد: قرار بود فولاد در لیگ برتر سرمایه‌گذاری کند اما بعد از یکماه که از کلاس مربیگری برگشتم به من گفتند که در لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کنند.

ظهرابی‌نیا: فوتبال بانوان فقط باند وباندبازی است/ با تیم ملی قهرم

پرسپولیس فعالیتی در فوتبال بانوان ندارد

وی یادآور شد: در این فصل تیم‌های سپاهان، خاتون بم، ملوان، سنندج و گل‌گهر حضور دارند. پیش از این اعلام شد که پرسپولیس می‌خواهد تیم‌داری کند اما نه فعالیتی در لیگ دارد و نه کاری را آغاز کرده است. اگر در لیگ بازی نمی‌کردم اولویتم فولاد بود اما فولاد در دسته یک بازی می‌کند.

شرایط لیگ فوتبال بانوان خوب نیست

ظهرابی‌نیا خاطرنشان کرد: در این فصل با دو سه تیم صحبت کردم و در لیگ امسال هر تیمی یک مهره‌ای را می‌برد و بازیکنان سیرجان به دلیل منحل شدن این تیم، به سپاهان برگشتند و ملوان و سنندج هم تغییرات کلی داشتند.

وی اضافه کرد: الان وضعیت به گونه‌ای است که چهار بازیکن خوب می‌توانند تنها به دو تیم خوب بروند و آن تیم هر مبلغی پیشنهاد دهد مجبور هستند بپذیرند چون نمی‌توانند در تیم‌های پایین جدولی بازی کنند. دستمزدها هم شاید در این فصل ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون افزایش یابد.

باشگاه‌های بزرگ در لیگ برتر تیم‌داری کنند نه لیگ یک

ملی‌پوش فوتبال بانوان تاکید کرد: نمی‌دانم اسمش را خواهش یا التماس بگذاریم یا خیر اما من همه جوره حرف‌هایم را زدم و باقی بازیکنان پشت حرف‌های من قایم شده‌اند اما حرف‌های من حرف همه است و امیدوارم فدراسیون فوتبال اگر یک درصد به دنبال پیشرفت در فوتبال بانوان است، باشگاه‌ها را باید مجاب کنند در فوتبال بانوان نیز سرمایه‌گذاری کنند نه اینکه برای مجوز حرفه‌ای این کار را آغاز کنند و به جای تیم‌داری در لیگ برتر در لیگ یک شرکت کنند و بعد از آن هم شاهد فعالیتی از آنها نباشیم، با این شرایط فوتبال بانوان پیشرفتی نخواهد کرد.

ظهرابی‌نیا: فوتبال بانوان فقط باند وباندبازی است/ با تیم ملی قهرم

ناحقی‌ها گردن من و خیلی‌های دیگر را در تیم ملی گرفت

وی در خصوص دعوتش به تیم ملی، گفت: من و تیم ملی با هم قهر هستیم. دیگر اردوها و مسابقات را پیگری نمی‌کنم و خبری هم از تیم ملی ندارم. بعید بدانم که شرایط تیم ملی خوب باشد. آن زمانی که رسانه‌ها از تیم ملی حمایت کردند، شرایط آن خوب نبود و ناحقی‌ها در تیم ملی گریبان خیلی‌ها را گرفت؛ این ناحقی‌ها برای من، ملیکا متولی و خیلی‌های دیگر بود و چه حق‌هایی که خورده شد. سرمربی تیم ملی نمی‌تواند به تنهایی بدون نظر فدراسیون چنین تصمیم‌هایی بگیرد. فدراسیون می‌تواند دلیل و توجیه بخواهد اما چون فوتبال ما برای هیچ کسی مهم نیست، هر کسی هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد.

به آینده فوتبال بانوان امیدوار نیستم

ظهرابی‌نیا گفت: با همین فرمان جلو برویم به آینده فوتبال بانوان امیدوارم نیستم چرا که فقط باند و باندبازی است و هیچ کسب به فکر نتیجه و پیشرفت نیست و هر کسی به فکر خودش است. مگر اینکه تغییر و تحولی ریشه‌ای ایجاد شود تا به پیشرفت آن امیدوار شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha