۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85607202
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوتان دفاع مقدس گنبدکاووس تجلیل شدند

۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85607202
پیشکسوتان دفاع مقدس گنبدکاووس تجلیل شدند

گنبدکاووس- ایرنا- مراسم تجلیل از رزمندگان پیشکسوت گنبدکاووس در هشت سال دفاع مقدس همزمان با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و برخی مدیران این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، فرماندار گنبدکاووس در این مراسم برلزوم تبیین صحیح دستاوردهای دفاع مقدس، رشادت‌ها و آرمان‌های شهیدان و رزمندگان آن دوران برای نسل جوان تاکید کرد.

مهدی دهرویه افزود: رزمندگان پیشکسوت و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تکلیف دارند، رشادت‌های شهدا و همرزمان خود را بیش از پیش در جامعه تبیین کنند.

وی اضافه کرد: با تبیین صحیح دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌توان توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی و نیز شبهه افکنی در بین نسل جوان را خنثی کرد.

پیشکسوتان دفاع مقدس گنبدکاووس تجلیل شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جهاد، رشادت و ایثار رزمندگان بود که باید دستاوردهای این دوران طلایی را همواره در جامعه زنده نگه داریم.

سیدعلی حسینی افزود: فداکاری رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی باید همواره در جامعه و برای مردم بویژه نسل جوان تبیین شود تا آنها در جامعه فراموش نشود.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این آیین برلزوم معرفی بیشتر رزمندگان دوران دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت: این عزیزان ریشه‌های استقامت هستند.

حجت الاسلام محمود ترابی پیشنهاد کرد: از ظرفیت و نظرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در اداره بهتر امور مساجد، انجمن‌ها و ادارات و نهادها استفاده شود.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس حدود ۵۲۰ شهید و ۲۴۴ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان مرزی همچنین بیش از هزار و ۸۰۰ رزمنده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha