۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85607204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: پرونده‌ طراوت نوین با صرف زمان معقول رسیدگی شد

قزوین - ایرنا – استاندار قزوین گفت: پرونده شرکت‌ خودرویی طراوت نوین در یک فضای امن و با صرف زمان معقول و مناسب رسیدگی شده و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین، اظهار کرد: پرونده طراوت نوین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان را دچار مشکل کرد اما با مدیریت و بازه زمانی معقول توانستیم رسیدگی به آن را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی استان در ۲ سال گذشته با چالش های جدی همراه بود که ریشه در اتفاقاتی است که اگر در گذشته مورد توجه قرار می گرفت، ما الان با چنین موضوعاتی سروکار نداشتیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: باید از مشکلات گذشته عبرت بگیریم و بر ما برازنده نیست که چنین مشکلاتی در استان تکرار شود، بنابراین باید به کوتاهی های گذشته رسیدگی شود و اتفاقاتی صورت بگیرد که در آینده شاهد تکرار آن نباشیم.

اعلایی با اشاره به اینکه از تمامی دستگاه هایی که در برپایی و ایجاد فضای امن در استان تلاش و همراهی داشتند، تشکر و قدردانی می کنم، خاطرنشان کرد: قزوین از استان های امن کشور محسوب می شود و دستگاه قضایی نیز با همراهی و همکاری لازم توانسته شرایط خوبی را در سطح استان کند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات حسین رجبی دادستان سابق قزوین، علی اصغر عسگری به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب قزوین معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha