فیلم | آیین تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس در ایرنا اراک

اراک - ایرنا - آیین تجلیل از «علیرضا غفاری» پیشکسوت جبهه و جنگ روز چهارشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در خبرگزاری ایرنا اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه اراک در این آیین گفت: مجاهدان دفاع مقدس عامل عزت و غرور نظام و انقلاب اسلامی هستند و با وجود این پیشکسوتان دلاور، ضد ارزش‌های دینی و ملی توان و فرصت عرض اندام در کشور ما را ندارند.

سرهنگ «محمد مهجوری» افزود: تکریم مجاهدت رزمندگان جنگ تحمیلی کاری بسیار ارزشمند و وظیفه‌ای سنگین است چرا که همه ما مدیون ایثار رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: افتخار جمهوری اسلامی ایران، این است که با وجود محدودیت در تسلیحات نظامی، هشت سال مقابل دشمن بعثی که از حمایت‌های ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود، ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: جنگ تحمیلی را «دفاع» عنوان می‌کنیم چون ما شروع کننده جنگ نبودیم و از خاک خود دفاع کردیم و عنوان« مقدس» نیز برای این مهم است که هرکسی در دفاع از خاک و ناموس خود کشته شود، مقدس است.

وی با بیان خاطراتی از رزمندگان دفاع مقدس گفت: کشورهای دیگر قهرمان ندارند و قهرمان‌سازی می‌کنند اما ما قهرمانان واقعی داریم که باید رسانه‌ها به معرفی بیشتر این قهرمانان بپردازند و نباید در معرفی شهدای قهرمان کوتاهی شود.

۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

استاندار مرکزی: همسران و مادران ایثارگران نیمه پنهان و موثر جریان دفاع مقدس هستند

گردهمایی ۲۰ هزار نفره پیشکسوتان جبهه و جنگ استان مرکزی برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha