۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85607298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دادگستری قزوین: پرونده طراوت نوین ۴۴ هزار و ۸۰۰ سرمایه گذار دارد

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری قزوین گفت: پرونده شرکت‌ خودرویی طراوت نوین در استان ۴۴ هزار و ۸۰۰ سرمایه گذار دارد که ۲۸ هزار شاکی شکایت رسمی خود را ثبت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی مصطفوی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: با وجود این تعداد از سرمایه گذاران اما مردم استان قزوین نجابت به خرج دادند و از طریق درست مطالبه گری کرده و صبر پیشه کردند.

وی اضافه کرد: ظرف ماه های آینده برای این پرونده و پرونده های دیگر شهرستان تاکستان رای صادر خواهیم کرد و کسانی که از روی ظلم، حقوق مردم را تضییع کرده اند، با مسیر قانونی حقوق از دست رفته آن‌ها را باز خواهیم گرداند.

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه پرونده طراوت نوین با سرعت در حال رسیدگی است، ادامه داد: برای ۲۸ هزار شاکی پرونده ابلاغ و اخطاریه صادر شده است، برای این کار از نیروهای جهادی استفاده کردیم تا مدت زمان پرونده ها به کمتر از ۲ ماه برسد.

این مسوول قضایی تاکید کرد: دادگاه پرونده طراوت نوین طی روزهای آینده شروع می‌شود، جلسه دادگاه در مرکز استان و به صورت علنی برگزار خواهد شد و به صورت شفاف و با حضور شکات رای قطعی را صادر خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری قزوین بیان کرد: استان قزوین نیاز به حرکتی جدی تر دارد و امروز باید همانند سایر استان ها مسایل و جرایم ریز و درشت را بهتر رسیدگی کنیم، برخی از حوادثی که اتفاق افتاده کام مردم را تلخ کرده که مهم ترین آن همین شرکت های خودرویی است.

حجت الاسلام مصطفوی یادآور شد: وقتی مسوولیتی قبول می کنیم، یکسری الزاماتی دارد و باید دستگاه قضایی را زنده نشان دهیم، یعنی زمان مدیریت ما نسبت به گذشته تغییرات را نشان دهد.

وی یادآور شد: مسسولیت قبول کردن یعنی اینکه خدمت بیشتری به مردم ارایه کنیم، اگر یک ماه پیش گره چهار نفر را باز می کردیم، امروز باید تعداد این نفرات بیشتر شود که نشان دهد اداره و سازمان ما زنده و پویا شده است.

وی به مراسم تکریم و معارفه دادستان قزوین اشاره کرد و گفت: دادستان پیشین به شدت مبادی آداب بود و کارهای بسیار چشمگیری انجام دادند که انشالله زحمات ایشان با دادستان جدید تکمیل تر شود.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات حسین رجبی دادستان سابق قزوین، علی اصغر عسگری به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب قزوین معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha