۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85607334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله جزایری: هرگز دست از یاری مردم فلسطین و لبنان بر نمیداریم

اهواز - ایرنا - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: همواره بر سر عهد و پیمان خود با ملت‌های آزاده و مظلوم هستیم و هرگز دست از نصرت و یاری مردم فلسطین و لبنان بر نمیداریم.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بار دیگر انزجار خود از جنایات وحشیانه اسراییل و همبستگی با مردم لبنان و فلسطین را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: دفاع از مردم مظلوم فلسطین نه فقط وظیفه مسلمانان جهان بلکه یک وظیفه مهم انسانی است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: ما با مردم فلسطین و لبنان پیوند تنگاتنگی داشته و در زمانی مناسب، این موضوع را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان بیان کرد: ما از حسن نصرالله که وجود ایشان برای جهان اسلام مایه خیر و برکت است تمجید می کنیم و امیدوارم با سرپرستی این مجاهد بزرگ و عنایت مقام معظم رهبری، لبنان و فلسطین به پیروزی قطعی برسند.

آیت الله جزایری گفت: مردم بی دفاع فلسطین سال‌ها با ظلم و ستم رژیم اشغالگر در خاک خود با سختی زندگی می‌کنند و این اتفاق وظیفه ما را برای حمایت از آنها سنگین‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: دشمن با بی رحمی و جنایت می‌خواهد کاری کند که جریان مقاومت وادار به عقب‌نشینی شود اما این جریان مقتدرتر از روز نخست در خط نابودی اسراییل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha