۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85607379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۰ تن خوراک ماهی قاچاق در لرستان

۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85607379
کشف ۵۰ تن خوراک ماهی قاچاق در لرستان

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۵۰ تن خوراک ماهی خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه حین کنترل خودروهای عبوری در محور " اصفهان – الیگودرز" به ۲ دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این ۲ خودرو ۵۰ تن خوراک ماهی خارج از شبکه توزیع کشف، همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح و ۲ نفر در این راستا دستگیر شده است.

کشف ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در دورود

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: طرح ارتقای امنیت محله محور به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین پیشگیری از وقوع جرائم در سطح شهرستان دورود به مرحله اجرا در آمد.

سردار الهی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری ها، پاسگاه ها، یگان امداد و پلیس های تخصصی انتظامی دورود در راستای برنامه های مقابله ای با خرده فروشان و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی هشت متهم فروش مواد افیونی شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه این افراد اعزام شدند که طی چند عملیات آنها را دستگیر و در بازرسی از پاتوق آنها ۴۱ کیلو و ۶۰۸ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند ادامه داد: پلیس در مقابله با سوداگران مرگ عزم جدی دارد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار ناجا قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha