نمایشگاه بین المللی تخصصی قطعات خودرو در تبریز گشایش یافت

تبریز- ایرنا- بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی قطعات خودرو با حضور تولیدکنندگانی از ۱۲ استان کشور و نمایندگی هایی از هفت کشور خارجی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از امروز چهارشنبه چهارم تا هفتم مهر ماه با حضور متخصصان و فعالان صنعت قطعه سازی در سالن های پروین اعتصامی، امیرکبیر و شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برپا شده است.

در این نمایشگاه فعالان صنعت قطعات یدکی خودرو از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، گیلان، اردبیل، مرکزی، البرز و قزوین شرکت دارند.

کشورهای آلمان، چین، ترکیه، روسیه، ژاپن، ایتالیا و اسپانیا نیز در قالب نمایندگی محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم و علاقه مندان به این صنعت قرار داده اند.

در این نمایشگاه انواع قطعات خودرو، تجهیزات تعمیرگاهی و دیاگ، لنت ترمز، انواع فیلتر، روغن موتور و گیربکس، بلبرینگ، قطعات جلوبندی، قطعات فلزی بدنه خودرو، قطعات سیستم تعلیق خودرو، فورج، انواع تسمه، اگزوز، دیسک صفحه و کلاچ و محصولات فولادی به نمایشگاه گذاشته شده است.

متخصصان و فعالان صنعت قطعه سازی خودرو و عموم علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

سالانه دهها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha