رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان: دشمن به دنبال جنگ ادراکی و شناختی در کشور است

اهواز - ایرنا - رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: امروز دشمن تمام توانش را علیه ملت ایران به کار گرفته و با دروغ پردازی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال جنگ ادراکی و شناختی و ایجاد شک و تردید در ذهن مردم به ویژه نسل جوان است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام ‌و المسلمین جلیل علی‌نژاد روز چهارشنبه در تجمع روحانیون معترض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد اعظم اهواز بیان کرد: مردم کشورمان باید در برهه‌های حساس، هوشیاری خود را نسبت به نفوذ دشمنان بیشتر کنند و اجازه میدان‌داری و سو استفاده را به آنها ندهند.

وی افزود: از آغاز طوفان الاقصی تاکنون برخی‌ها نسبت به نوع واکنش و عکس‌العمل ایران در مقابل رژیم صهیونیستی منتقد بوده و به تحقق وعده صادق شک و تردید دارند که با این تفکر عملا در دام دشمن افتاده و در مسیر آنها گام برمی‌دارند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ شناختی، بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان را هدف قرار داده‌اند اظهار کرد: دشمن با تغییر باورها و ارزش‌ها به دنبال ناامید کردن جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به نگاه نقطه‌ای و راهبردی در مواجه با مسائل افزود: اگر نگاه راهبردی به اتفاقات موجود در منطقه وجود نداشته باشد، دچار مشکل می‌شویم به همین دلیل تحلیل‌های ما باید از حالت تک بعدی خارج و مطابق با معارف قرآنی و سنن الهی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌نژاد با اشاره به آواره بودن ۵۰۰ هزار اسرائیلی و شناسایی جاسوس‌های این رژیم در۲۸ کشور گفت: آنها هیچگاه چنین شرایطی را برای خود تصور نمی‌کردند.

وی ادامه داد: اسراییل در طول ۷۰ سال اخیر همواره حمله کرده و هیچگاه پایه‌های آن به این شکل نلرزیده بود؛ امروز جنگ اسراییل جنگ بقا و مرگ و زندگی است و قطعا در آینده بر شدت این جنگ افزوده خواهد شد.

ریییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان با تاکید بر اینکه با به شهادت رساندن برخی از فرماندهان جبهه مقاومت، هیچ خللی در کار وارد نمی‌شود و این مسیر همچنان ادامه دارد توضیح داد: در دوران دفاع مقدس با دست خالی و تنها با اتکا به خداوند در مقابل دشمنان تا دندان مسلح پیروز میدان شدیم.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت پیروز میدان است افزود: اگر تا دیروز اسراییل برای مشروعیت می جنگید امروز برای موجودیت خود می جنگد و ۲۸ کشور دنیا به آنها کمک می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌نژاد با اشاره به اینکه ما مطالبه انتقامی سخت از اسرائیل را داریم ولی باید مراقب حرکات دشمن باشیم ادامه داد: راهبرد جبهه مقاومت نه به گسترده شدن جنگ است.

وی افزود: دیر یا زود ارکان رژیم صهیونیستی فرو خواهد ریخت و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اسرائیلی‌ها ۲۵ سال آینده را نمی‌بینند.

بر اساس این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه حملات گسترده‌ای به مناطق مختلف جنوب لبنان انجام داد که حزب‌الله نیز در مقابل این حملات، واکنشی قاطع نشان داد و از همان ساعت اولیه صبح دوشنبه عملیات‌هایی علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی در دستور کار این جنبش قرار گرفت.

وزارت بهداشت لبنان عصر سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور، ۵۶۴ لبنانی به شهادت رسیدند. این حملات همچنین یک‌هزار و ۸۵۰ زخمی نیز بر جای گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha