کاظمی: تبعات عدم قهرمانی شهرداری گرگان در فصل گذشته همچنان ادامه دارد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: عدم قهرمانی شهرداری گرگان در فصل قبل مشکلاتی را برای ما به وجود آورد که امیدوارم هرچه زودتر حل و فصل شود چراکه بسکتبال، ورزش اول گرگان است و هواداران فهیم ما، به خوبی تیم را حمایت می‌کنند.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، به شرایط رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در فصل پیش‌رو پرداخت و اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم من هم مثل سایر افرادی که در مراسم قرعه‌کشی لیگ حضور داشتند از تعداد تیم‌ها خبر نداشتم اما زمانی که متوجه شدم لیگ قرار است با ۱۲ تیم آغاز شود، خوشحال شدم.

وی ادامه داد: در لحظات آخر چند تیم اعلام آمادگی کردند تا لیگ مانند فصل قبل برگزار شود، حضور تیمی مانند ذوب‌آهن با همه مشکلاتی که دارد یک اتفاق خوب است و امیدوارم لیگ پویا و کیفی را داشته باشیم. تنها مشکلی که الان شاید برای برخی تیم‌ها پیش بیاید به همان تیم‌هایی باز می‌گردد که دیر اعلام آمادگی کردند و شاید نیازمند زمان بیشتری باشند تا به هماهنگی لازم برسند.

کاظمی: تبعات عدم قهرمانی شهرداری گرگان در فصل گذشته همچنان ادامه دارد

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان یادآور شد: سال آینده بازی‌های کاپ آسیا را داریم که برای ما خیلی مهم است. هرچه لیگ پویاتری داشته باشیم در آن مسابقات بهتر و با شرایط مناسب‌تری به میدان می‌رویم و ثمره لیگ را در آنجا خواهیم دید.

کاظمی در واکنش به این سئوال که به نظر می‌رسد شهرداری در این فصل شرایط لیگ قبل را ندارد، گفت: وضعیت تیم ما نسبت به سال قبل قابل مقایسه نیست چراکه عدم قهرمانی در فصل گذشته تبعاتی داشت که در این فصل به تیم ضربه می‌زند، البته امیدوارم با حمایت‌های مسئولان مربوطه این مسائل هم حل شود. از سویی دیگر بازی‌های غرب آسیا در پیش است و این احتمال وجود دارد که برگزار کنندگان بخواهند این رقابت‌ها را با ۸ تیم و در ۴ گروه برگزار کنند که در این شرایط شهرداری گرگان دومین نماینده ایران خواهد بود اما اگر بخواهند با ۶ تیم برگزار کنند،‌شرایط به کل فرق می‌کند.

کاظمی: تبعات عدم قهرمانی شهرداری گرگان در فصل گذشته همچنان ادامه دارد

وی اضافه کرد: در فوتبال این همه هزینه می‌شود و تنها یک تیم قهرمان می‌شود، در بسکتبال هم همین است و تنها یک تیم می‌تواند جام را بالای سر ببرد. این زیبایی ورزش قهرمانی است که نتایج قابل پیش‌بینی نیست. نکته مهم و قابل توجه این است که ما بهترین هواداران بسکتبال را داریم و مردم گرگان به خوبی این ورزش را درک می‌کنند. آنها از دل و جان تیم را حمایت می‌کنند و بسکتبال ورزش اول گرگان به شمار می‌رود. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که نتایج ما در شان و نام مردم خوب این استان باشد.

گفتنی است، تیم‌های طبیعت اسلامشهر، شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، نفت آبادان، مهگل البرز، گلنور اصفهان، آینده سازان تهران، کاله مازندران، آسمان ولایت مشهد، فولاد هرمزگان، پایش پارت شاهرود و پتروشیمی بندرماهشهر، ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر هستند. فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از دوازدهم مهرماه آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha