۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85607592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجلاس بین المللی واقفان رضوی در مشهد پایان یافت

مشهد- ایرنا- نخستین اجلاس بین المللی واقفان و نذرکنندگان رضوی پس از ۲ روز برگزاری در مشهد پایان یافت.

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش در راستای اکرام واقفان و ناذران، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط دائم واقفان و ناذران، اجتماعی‌سازی وقف و نذر و شناساندن ظرفیت‌های آن برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی فقیه اسفندیاری با بیان این که همایش از دیروز در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد و امروز به پایان رسید افزود: ۴۰ میهمان داخلی و ۴۰ میهمان خارجی در این اجلاس شرکت کردند.

وی ادامه داد: ایتالیا، آفریقای جنوبی، آمریکا، افغانستان، هند، پاکستان، انگلیس، استرالیا، بحرین، عراق، کویت، سوئد و آمریکا کشورهایی هستند که واقفان و ناذرانشان در این نشست حضور داشتند.

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی گفت: امروز میهمانان اجلاس ازطرحهای رواق امیرالمومنین(ع) و رواق زیر سطحی شیخ حر عاملی و همچنین آشنایی با فعالیتهای دیگر آستان قدس رضوی بازدید کردند.

فقیه اسفندیاری افزود: تعدادی از این ناذران و واقفان در حین برگزاری این اجلاسیه موقوفاتی را به آستان قدس رضوی اهدا کردند که از جمله آن می‌توان به مسکوکات، نسخ خطی و مجموعه ارزشمند تمبر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: آستان قدس رضوی بزرگترین نهاد موقوفاتی جهان و مرکزی برای تبلیغ معارف قرآن و سنت است که حمایت از نیازمندان و زائران امام رضا(ع) در حوزه‌های مختلف را نیز در دستور کار خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha