۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85607709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار میلیارد ریال برای گردشگری فارس سرمایه گذاری شد

شیراز - ایرنا -مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برای بهره برداری از ۱۱ پروژه گردشگری فارس شامل هتل، هتل آپارتمان، بومگردی و مهمان پذیر در این استان چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ثابت‌اقلیدی روز چهارشنبه در حاشیه یادواره شهید حاصلی به خبرنگاران گفت: در هفته گردشگری که از هم‌اکنون آغاز شده، هشت پروژه گردشگری شامل بوتیک هتل، اقامتگاه سنتی و مهمانپذیر در شیراز و ۲ اقامتگاه بومگردی در شهرستان خفر و یک پروژه گردشگری در نی ریز افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه شعار امسال روز جهانی جهانگردی یعنی ششم مهر ماه، گردشگری و صلح نام‌گذاری شده، بیان کرد: شعار این روز بر نقش اساسی گردشگری در تبادل فرهنگی تأکید دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس اعلام کرد: افتتاح همزمان پروژه‌های گردشگری استان به صورت وبینار با حضور وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی از مهمترین برنامه‌های هفته گردشگری است.

وی افزود: برگزاری نشست تخصصی هتلداری و نقش و جایگاه منابع انسانی در ارائه خدمات به گردشگران، نشست تخصصی با موضوع گردشگری و صلح با حضور استادان برجسته دانشگاهی و فعالان حوزه گردشگری با همکاری دانشگاه شیراز، فراخوان و رونمایی از پوستر ۲ مسابقه عکاسی گردشگری ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد پیرامون گسترش و توسعه آموزش‌های گردشگری در سطح استان از برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: نواختن زنگ گردشگری در حداقل ۱۰ مدرسه و حضور کارشناسان حوزه گردشگری در این مدارس و سخنرانی پیرامون اهمیت و توسعه صنعت گردشگری بخشی دیگر از برنامه‌های هفته گردشگری در فارس است.
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس عنوان کرد: اجرای تورهای تخصصی گردشگری ویژه جامعه هدف گردشگری مانند خبرنگاران دانش‌آموزان و دانشجویان نیز در هفته گردشگری برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha