استاندار فارس : تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری مدیران قرار گیرد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات استان در دولت سیزدهم تعیین تکلیف و به طور کامل حل و فصل شد یا در مسیر حل شدن قرار گرفت اظهار کرد: ولی هم اکنون حدود چهار تا پنج هزار پروزه نیمه تمام داریم که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، عصر چهارشنبه در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و همراهانش افزود: امیدواریم که این روند و مسیر خدمت به مردم در دولت چهاردهم نیز پرباتر ادامه یابد و دولت بتواند موجبات رضایت مردم را فراهم کند.

وی ادامه داد: انتظار است که مدیران و مسئولان در زمینه خدمت به مردم فراتر از وظیفه سازمانی وقت بگذارند و حداکثر تعامل را با مردم داشته باشند.

او اظهار کرد: مدیران باید در انتصابات به مساله شایسته سالاری توجه کنند و توانمندترین فرد ممکن را انتخاب کنند.


استاندار فارس اظهار کرد: رعایت عدالت و عدم تبعیض، رعایت اخلاق در معاشرت با مردم و کارکنان، هم افزایی مدیریت ها ، اهمیت دادن به نظر افراد با تجربه و داشتن نگاه بلندپروازانه و فراتر از سطح روزمره از دیگر مواردی است که مدیران باید مد نظر داشته باشند.

ایمانیه، بر لزوم توجه مدیران به مساله هم افزایی نیز تاکید کرد و گفت: اهمیت هم افزایی تا آنجاست که می تواند گفت این امکان وجود دارد که بسیاری از مشکلات را با هم افزایی حل کرد.

وجود حدود ۵هزار پروژه نیمه تمام در فارس

وی افزود: با توجه به اینکه حدود چهار تا پنج هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، مدیران باید با اولویت بندی و با استفاده از بودجه و اعتبارات موجود، پروژه ها را بر اساس درجه اهمیت تکمیل کنند.

استاندار فارس همچنین بر لزوم توجه به ارتقای بهره وری به عنوان راهکار برون رفت از مشکلات و تحقق رشد اقتصادی تاکید کرد.

در این مراسم از دستگاه های برتر و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha