مسابقات جهانی پرورش اندام چهره واقعی و امن ایران را به جهان مخابره کرد

کیش- ایرنا- مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به میزبانی جزیره از مسابقات جهانی پرورش اندام گفت: این رویداد جهانی تصویری واقعی و مثبت از آرامش، امنیت و ظرفیت‌های گردشگری ایران در در سطح بین المللی مخابره کرد.

رحیم سرهنگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: برگزاری مسابقات فیتنس در کیش، به همه مردم جهان نشان داد که برخلاف سیاه‌نمایی‌های برخی رسانه‌های مغرض، ایران کشوری امن، شاد و مناسب برای گردشگری است.

وی میزبانی کیش از این رویداد جهانی را یک اتفاق مبارک در توسعه گردشگری منطقه دانست و افزود: با توجه به قرار گیری در فصل لو سیزن پاییز، مسابقات جهانی فیتنس نقش بسزایی در رونق گردشگری منطقه داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به حضور گسترده ورزشکاران از سراسر جهان در کیش، بیان کرد: حضور ورزشکاران بیش از ۶۰ کشور جهان در این رویداد بین المللی یک فرصت طلایی برای معرفه جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است.

وی همچنین از رفتار بسیار شایسته کیشوندان در طول برگزاری این رویداد قدردانی و اضافه کرد: رفتار عالی کیشوندان، نشان از فرهنگ غنی این جزیره دارد و خاطرات خوشی را برای ورزشکاران مهمان به یادگار می‌گذارد؛ این فرهنگ اصیل که بسیاری از ورزشکاران مهمان به آن اذعان کردند، به تبلیغ جنبه گردشگری کیش کمک شایانی خواهد کرد.

سرهنگی از تکمیل ظرفیت هتلینگ جزیره کیش در ایام برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: ما ضمن تلاش برای توسعه صنعت هتلینگ در کیش، امیدواریم که این جزیره همیشه مملو از مسافران و گردشگران باشد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای ملی بین المللی در ۶ ماه دوم سال اشاره و اظهار کرد: پس از پایان این تورنمنت جهانی، شاهد برگزاری انواع برنامه‌ها و فستیوال‌های شاد و مفرح در جزیره کیش خواهیم بود تا بتوانیم فصل پاییز را نیز به فصلی جذاب برای گردشگران تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با بیان اینکه در تلاش برای میزبانی از کنسرت‌های ملی و بین المللی شاخص در کیش هستیم، افزود: برنامه ریزی خوبی در این راستا انجام شده که به زودی خبرهای خوبی به مردم خواهیم داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha