عیادت رئیس قوه قضاییه از مجروحان جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان

تهران - ایرنا- رئیس قوه قضاییه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از تعدادی از مجروحان اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای امروز چهارشنبه چهارم مهر، در جریان این عیادت، از روند درمان مجروحان لبنانی کسب اطلاع کرد و ضمن گفت‌وگو با آنان، این مهمانان مجروح را مورد تفقد قرار داد.

️مجروحان لبنانی نیز ضمن بیان احوالات خود، بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از مقاومت و حزب‌الله قهرمان تأکید کردند.

️رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در روزهای اخیر علاوه بر بمباران مناطق مسکونی جنوب لبنان، در اقدامی سایبرتروریستی، تجهیزات ارتباطی که در دستان جمعی از مردم لبنان بود را منفجر کرد و به واسطه این جنایت، تعداد زیادی از مردم لبنان از جمله کودکان، شهید و مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه - ۲۷ و ۲۸ شهریورماه - در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha