۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85607861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: سرقت در خراسان‌شمالی ۹.۸ درصد کاهش یافت

بجنورد- ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: براساس آمار مسوولان قضایی، میزان وقوع سرقت در این استان در ۶ ماهه نخست امسال ۹.۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: عوامل گوناگونی در شکل گیری سرقت ها نقش دارد که برای کاهش موارد وقوع آن باید روند همکاری ها و سطح تعامل دستگاه ها بیشتر شود.

وی افزد: گرچه تاکنون اقدامات خوبی با هم افزایی دستگاه های متولی برای کاهش سرقت در استان انجام شده اما باید این روند ادامه داشته باشد.

ناهیدی با تشریح تلاش نهادهای مختلف برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: براساس اولویت ها باید برای کاهش هر یک از آسیب های اجتماعی نسخه مشخصی تدوین کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی، مسائل نباید به ارائه گزارش محدود شود، بلکه ریشه یابی عوامل منجر به وقوع آسیب ها باید در اولویت دستگاه های متولی قرار گیرد.

محمدرضا حسین‌نژاد افزود: شناخت موضوعات و بررسی مشکلات مطرح در بروز آسیب های اجتماعی می تواند ما را در کاهش این معضلات یاری کند.

وی گفت: سال گذشته خراسان شمالی با هم افزایی دستگاه ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر رتبه دوم کشوری را کسب کرد و در بحث سرقت ها نیز شاهد روند کاهشی در استان هستیم.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha