۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۱
کد خبر: 85607918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهدا صاحب و میدان دار اصلی انقلاب اسلامی هستند

خمین - ایرنا - راوی انقلاب و دفاع مقدس، امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون شهدا دانست و گفت: شهدا صاحب و میدان دار اصلی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار «حسین کاجی» شامگاه چهارشنبه در همایش رزمندگان خمین در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) خمین افزود: در هر کار فرهنگی و تربیتی نقش شهدا تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: سخن گفتن از شهدای بی بدیل خمین به معنای ۲ هزار و ۸۸ روز اشک و گریه، هزار شب حمله به دشمن و ۲۰۰ شبانه روز در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کردن است.

سردار کاجی اضافه کرد: در تمام عملیات ها رزمندگان خمین حماسه آفرینی کردند.

وی گفت: امروز در تمام عرصه‌های انقلاب نگاه ویژه شهدا مشهود است و به واسطه کرامت آن‌ها دشمنان هیچ گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

راوی انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: الگوبرداری از شهدا و به تصویر کشیدن سبک زندگی آنها برای جوانان و نوجوانان امری ضروری است

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به نقش اثرگذار رزمندگان خمین در جنگ تحمیلی گفت: خمین با تقدیم بیش یک هزار شهید در عرصه دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای دارد و در بسیاری از عملیات‌ها رزمندگان خمین حضور داشتند.

سردار کاجی با اشاره به درستی محاسبات آمریکا در دنیای مادی گفت: اما برخلاف پیش بینی آنها انقلاب هر روز مقتدرتر می شود چراکه نگاه امام زمان و شهدا این انقلاب را تاکنون حفظ کرده است.

وی افزود: ما از شهدا خیلی کم سخن گفتیم در حالیکه شهدا همواره ناظر ما هستند.

راوی انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد: برخلاف اتفاقاتی که در غزه و لبنان رخ می دهد براساس وعده الهی به طور یقین پیروزی از آن مردم غزه است.

سردار کاجی در این همایش از برکات شهدا خاطراتی بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha