رامین در نقش علی علیزاده؛ جای هاشمی‌نسب خالی بود

تهران- ایرنا- تیم پرسپولیس در حالی استقلال را شکست داد که یاغی معروف فوتبال ایران نتوانست خود را به هواداران استقلال ثابت کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر رقیب سنتی خود شکست خورد تا با کسب پنج امتیاز از پنج مسابقه از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر خارج شود. تیم پرسپولیس در این بازی با گل دقیقه ۹۰ محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی به برتری رسید.

اما پرسپولیس چگونه برنده بازی بزرگ شد؟

۲ بازیکن در این برد نقش به سزایی داشتند. سعید مهری بازیکن سابق استقلال با گرفتن پنالتی موفق شد زمینه را برای برد تیم پرسپولیس فراهم کند. مهری ۲ فصل در استقلال توپ زد و بعد از آن راهی لیگ قبرس شد. وی نخستین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس را تجربه کرد و خاطره خوبی برای هواداران به ثبت رساند.

اما بازیکن دومی که زمینه را برای برد پرسپولیس فراهم کرد رامین رضائیان بود. رضائیان که در چند هفته اول لیگ برتر و لیگ نخبگان مرد نخست آبی‌پوشان لقب گرفته بود در این بازی برخلاف همیشه درخشش چندانی نداشت و با خطا در محوطه جریمه به نوعی زمینه را برای برد تیم اسبق خود فراهم کرد.

رامین رضائیان از جمله یاغیان فوتبال ایران به شمار می‌رود که استقلالی‌ها انتظار داشتند در این بازی در نقش مهدی هاشمی‌نسب ظاهر شود اما او بیش از آنکه هاشمی‌نسب باشد علی علیزاده بود که در دربی ۶۶ با هند دقایق پایانی خود برد را از تیم امیر قلعه‌نویی گرفت.

اکنون دید هواداران استقلال نسبت به این یاغی فوتبالی عوض شده و شاید این آغاز حاشیه برای شماره ۱۰ آبی‌پوشان باشد؛ حاشیه‌ای که برخی از پیشکسوتان در ابتدای فصل آن را پیش‌بینی می‌کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha