درخشان: مهری انگیزه بالایی داشت؛ آرامش پرسپولیس برگ برنده گاریدو بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نتیجه دربی گفت: پرسپولیس مزد آرامش و تسلط خود را گرفت و در نهایت انگیزه مهری و اشتباه بازیکنان حریف منجر به برتری سرخ‌پوشان تهرانی شد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، به شرایط دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال پرداخت و اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم بازی خوبی را شاهد بودیم، پرسپولیس همانطور که انتظار داشتیم با آرامش بیشتری به میدان رفت و بازیکنان توانستند این آرامش را در طول بازی مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در نیمه نخست پرسپولیس به مراتب بهتر از استقلال بازی کرد و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان گاریدو در ۴۵ دقیقه اول مالک میدان بودند و توانستند فشار مضاعفی را بر روی تیم استقلال وارد کنند و از سویی هم اجازه ندادند حریف خطرساز شود.

درخشان: مهری انگیزه بالایی داشت؛ آرامش پرسپولیس برگ برنده گاریدو بود

سرمربی اسبق پرسپولیس یادآور شد: در نیمه دوم شرایط بازی تا حدودی با رفتارهای تماشاگران تغییر کرد. متاسفانه هنوز این موضوع را درک نکرده‌ایم که نباید در جریان بازی لوازمی را به زمین پرتاب کنیم اما در این بازی دیدیم هنوز چنین رفتارهایی در فوتبال ما وجود دارد که قابل پذیرش نیست. همین اتفاقات، هم بازتاب‌های برون‌مرزی برای فوتبال و ورزش ما دارد و هم باعث می‌شود بازی از جریان خوب خود خارج شود.

درخشان تصریح کرد: همین مسائل باعث شد در نیمه دوم پرسپولیس برای لحظاتی از شرایط خوب خود خارج شود اما با تعویض‌هایی که انجام شد و با برنامه‌ریزی کادر فنی، دیدیم دوباره این شرایط به سوی پرسپولیس چرخید و آنها دوباره به زمین و بازی مسلط شدند. وقتی یک تیم بازی خوبی را انجام می‌دهد تا لحظات آخر این شانس را دارد که به گل برسد و دیدیم که در انتقال توپ به محوطه جریمه استقلال، در نهایت با دفع ناقص سید حسین حسینی و اشتباه رامین رضائیان یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس به دست آمد که کنعانی‌زادگان با همان آرامشی که گفتم این توپ را به گل برتری تیم تبدیل کرد.

درخشان: مهری انگیزه بالایی داشت؛ آرامش پرسپولیس برگ برنده گاریدو بود

وی در واکنش به این سئوال که با توجه به عدم حضور برخی ستاره‌های پرسپولیس در این بازی، نقش سعید مهری را در مدت زمان کوتاهی که در بازی بود را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: مهری انگیزه بسیار بالایی برای این بازی داشت و در همان دقایقی که در زمین بود، بسیار خوب کار کرد. قبول دارم که چند بازیکن خوب ما در زمین نبودند اما بازیکنان جایگزین عملکرد بسیار خوبی داشتند و همه در خدمت تیم بودند. پرسپولیس در این بازی یک تیم کامل بود و امیدواریم همین روند را در طول لیگ هم شاهد باشیم.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با گل دقیقه پایانی محمدحسین کنعانی‌زادگان که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، فاتح دربی ۱۰۴ شد. با این نتیجه پرسپولیس با ۱۱ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و استقلال نیز با ۵ امتیاز در رده دهم جای دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha