فرجی: گاریدو روانشناس فوق‌العاده‌ای است/ کنعانی را اذیت کردند

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گاریدو بسیار باشخصیت و مهربان است و روانشناسی فوق‌العاده‌ای دارد.

به گزارش ایرنا، فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی بود. دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد. امروز در نیمه اول و دوم سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. خدا را شکر مزد زحمات‌مان را گرفتیم و الان خیلی خوشحالیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

وی درباره مصدومیتش نیز اظهار داشت: در یک صحنه در محوطه جریمه فکر می‌کنم آرش رضاوند توپ را دفع کرد که پایش به انگشت من برخورد کرد و باید در تهران بخیه بزنم. ما یک وظیفه‌ای نسبت به هواداران داریم و هرچه در توان داریم برای سربلندی و خوشحالی هواداران باید ارائه کنیم.

فرجی درباره بازی در پست دفاع راست و تقابل با ابوالفضل جلالی عنوان کرد: بازی خوبی بود و ابوالفضل جلالی هم بازیکن باکیفیتی است. خداراشکر سربلند شدیم.

مدافع پرسپولیس در رابطه با برتری مقابل استقلال با وجود غیبت ۲ بازیکن خارجی این تیم، اظهار داشت: ما امسال تیم خوب و باکیفیتی داریم و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. اورونوف و العملود بازیکنان باکیفیتی هستند اما دیگر بازیکنان هم چیزی کم ندارند. امروز تمام بازیکنان تیم بهترین بازی‌های خودشان را انجام دادند.

این بازیکن در خصوص کار کردن با گاریدو گفت: رزومه گاریدو مشخص است، او در سطح اول اروپا کار کرده است و وقتی به ایران آمد یکسری اطلاعات از فوتبال ما داشت و خیلی زود توانست با تیم هماهنگ شود. او بسیار آدم باشخصیت و مهربانی است و روانشناسی فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین رفتار عالی با همه بازیکنان دارد.

فرجی درباره گلزنی کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی هم گفت: حسین پنالتی‌زن اول ما بود. او را در بازی امروز یک مقدار اذیت کردند و من خوشحالم که گل زد. امیدوارم این روند برای همه بازیکنان ما ادامه داشته باشد. پنالتی را هم سعید مهری گرفت که یک مدت تحت فشار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha