نصیرزاده پس از درگیری برادران ارزشمند: اعتراض این بدنسازان به ورزش ایران لطمه می‌زند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدنسازی پس درگیری‌های ورزشکاران برسر رای داوران گفت: چنین اعتراضی به ورزش ایران لطمه می‌زند و قطعا این ورزشکاران باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

به گزارش ایرنا، مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان به میزبانی کیش از دوم مهرماه آغاز شد و تا جمعه هفتم ادامه خواهد داشت. این میزبانی برای اولین بار به ایران سپرده شد.

این میزبانی که در ابتدا با آرامش خوبی برگزار می‌شد پس از گذشت ۲ روز با درگیری و حواشی فراوانی روبه رو شد که تمام شیرینی این مسابقات را از بین برد.

با شروع مسابقات بادی‌بیلدینگ، واهمه اعتراض که عادت همیشگی بدنسازان ما شده است، به جان مسئولان مسابقات افتاد. متاسفاته در آخرین دسته‌های وزنی بادی‌بیلدینگ، آنچه از آن می‌ترسیدند به وقوع پیوست.

برادران ارزشمند که تصمیم داشتند در این رقابت ها به عنوان آخرین مسابقه خود شرکت کنند آغازگر این حواشی عجیب بودند.

پس از اعلام نتایج، مهدی ارزشمند به عنوان چهارمی رسید؛ بابک، برادر کوچک‌تر در عین ناباوری اعتراض عجیبی نسبت به داوران و مسئولان برگزاری فدراسیون داشت که باعث تعجب همه شد.

اعتراض‌های این ورزشکار به اندازه ایی بد بود که برخی میهمانان سالن مسابقات را ترک کردند.

همچنین ابراهیم ارزشمند که در بخش دیگری در دسته ۹۵+ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد، در میان درگیری‌ها مدعی شد حق او خورده شده است. او دلیل این اتفاق را مهمان‌نوازی مسئولان برگزاری دانست که می‌خواستند جلوه خوبی از خود در میان خانواده جهانی بدنسازی نشان بدهند.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درخصوص این اتفاقات اظهار داشت: متاسفانه بارها در مسابقات بدنسازی این اعتراضات را شاهد بودیم ولی در این میزبانی انتظار چنین کاری را، مخصوصا از برادران ارزشمند نداشتیم.

وی ادامه داد: این رفتارها به ورزش ایران صدمه می زند و این آقایان باید پاسخگوی رفتار خود باشند. خیلی ناراحت هستم و آرزو می کردم اتفاق خیلی بدتری برای خودم می افتاد اما اینطور خجالت‌زده نمی شدم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha