استاندار: طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری فعال هستند

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمام طرح‌های عمرانی این استان با جدیت، پاکدستی، قدرت و پشتکار متولیان امر فعال هستند.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی قابل توجهی طی سه سال گذشته در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید افزود: با تخصیص اعتبارات سفرهای استانی امروز این استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: تلاش شد طرح‌های اقتصادی و عمرانی چهارمحال و بختیاری در قالب چهار گروه رونق بخشی پیگیری شود.

حیدری ادامه داد: اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی، اجرای ۳۱ طرح بن – سامان و صدور مجوز برای ۹ هزار هکتار زمین کشاورزی و ایجاد ۱۰ هزار شغل پس از ۱۸ سال، گرفتن ماده ۲۳ برای اجرای ۱۳ فاضلاب، اجرای چهاربانده فارسان- باباحیدر – کوهرنگ، چهاربانده سامان - قراقوش، ورودی اردل، چهاربانده سورشجان - سودجان و اجرا و بهره‌برداری از اماکن ورزشی از جمله طرح‌های مهم عمرانی استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به جذب اعتبارات پایان سال و باز نگرداندن یک ریال از اعتبارات استان به خزانه گفت: این استان در این مدت توانست اعتبارات خوبی از مرکز جذب کند و جزو استان‌های سطح بالا در این خصوص است.

وی انجام یکصد سفر شهرستانی، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم، انجام ملاقات‌های مردمی و برپایی میزهای خدمت با هدف و رویکرد حل مشکلات مردم، جذب نیرو از طریق طرح شهید زین الدین، ساخت و ساز فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، فعال بودن تمام طرح‌های آبرسانی، برگزاری انتخابات پرشور و در کمال امنیت، بهبود ۱۴ پله‌ای نرخ بیکاری، حضور هلدینگ‌های سرمایه گذاری، افزایش صادرات، مقابله با رانت و ویژه خواری، پرداخت مالیات از سوی دانه درشت‌ها را از جمله دستاوردهای چهارمحال و بختیاری طی سه سال گذشته عنوان کرد.

حیدری با اشاره به وجود روحیه وفاق، برداری و وحدت در چهار محال و بختیاری گفت: به جای پرداختن به مسائل فرعی تلاش شد با اتحاد و انسجام برای رتق و فتق مشکلات استان گام برداشته شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با یک میلیون نفر جمعیت دارای ۱۲ شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha