رییس قوه قضاییه وارد سمنان شد

۵ مهر ۱۴۰۳، ۶:۲۸
کد خبر: 85608116
رییس قوه قضاییه وارد سمنان شد

سمنان - ایرنا - رییس قوه قضاییه در سی‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز پنجشنبه در سفری رسمی و در صدر هیات عالی قضایی از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان سمنان، ترتیب خواهند داد. دیدار با اقشار مختلف مردمی و جوامع نخبگانی استان سمنان، از جمله برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به این استان است.

رییس قوه قضاییه وارد سمنان شد

دیدار با خانواده معظم شهدا، دیداربا کارکنان قوه قضاییه، همچنین ملاقات با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و شرکت در شورای اداری استان از جمله مهمترین برنامه‌های این سفر در راستای رشد و تعالی دستگاه قضا برای خدمات بهتر به شهروندان است.

معاونان و هیات همراه رییس قوه قضاییه نیز با سفر به شهرستان‌های استان سمنان در راستای رفع مشکلات مردم رسیدگی‌های لازم را خواهند داشت.

معاون اول قوه قضاییه به رفع تنش آبی در گرمسار، آرادان و حل مشکلات این منطقه با استان‌های همجوار می‌پردازد.

افتتاح دادگاه صلح از دیگر برنامه‌هاست، سمنان دومین مرکز استان در کشور است که دادگاه صلح در آن به منظور دعاونی موضوعات کم اهمیت‌تر حقوقی و کاهش تشریفات اداری به بهره برداری می‌رسد.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از ساعت هفت صبح با مراجعه به دادگستری شهرستان سمنان واقع در میدان عدالت مطرح کنند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیات‌ عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌ رضوی، سیستان‌ و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه وبویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری سفر کرده است.

رئیس قوه قضاییه در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیات عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که محسنی اژه‌ای در مدت اخیر بدون انجام تشریفات و به صورت غیررسمی به منظور بررسی مسائل قضایی به آن مناطق سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha