معافیت افزون بر ۴۱ هزار مشترک مددجوی خراسان‌شمالی از پرداخت قبض آب

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: ۴۱ هزار و ۲۴ مشترک مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان در ۶ ماه نخست امسال از پرداخت قبض آب معاف َشدند.

رضا عطایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۳۵ هزار و ۲۴۸ مشترک مددجو مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و پنج هزار و ۷۷۶ مشترک نیز مربوط به مددجویان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی است.

وی افزود: مددجویان در مجموع از هشت میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال تخفیف این شرکت بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: جدای از تخفیفات آب بها به منظور بهره مندی از بخشودگی های حق انشعاب آب و فاضلاب، سال گذشته ۴۳۴ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان و امسال نیز ۱۶۵ خانوار به شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شدند.

عطایی یادآور شد: وزارت های نفت و نیرو برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به اقشار کم برخوردار مکلف هستند، تعرفه آب، برق و گاز مشترکان خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را به گونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی تا سقف الگوی مصرف برابر با صفر منظور شود.

۵۳ هزار خانوار خراسان شمالی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۶ هزار خانوار دیگر نیز زیرپوشش خدمات اداره کل بهزیستی استان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha