نیکوکار گنبدی هشت هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد

گنبدکاووس - ایرنا - محمد شهرکی نیکوکار گنبدی و رئیس مجمع خیرین گلستان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه) هشت هزار بسته نوشت‌افزار به همراه سبدکالا ویژه دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، توزیع بخشی از این بسته‌ها روز پنجشنبه بین ۲۰۰ دانش آموز و فرزند معنوی محمد شهرکی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و برخی مدیران گنبدکاووس در کانون ولایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد گنبدکاووس در این مراسم گفت: این نهاد انقلابی ۱۴ هزار و ۳۵۲ خانوار با جمعیت ۲۶ هزار و ۳۱۲ نفر تحت حمایت دارد که از این تعداد سه هزار و ۱۳ نفر آنها دانش آموز هستند.

عباسعلی قربانی افزود: امسال کمیته امداد به مناسبت آغاز سال تحصیلی به تمامی دانش ‌موزان زیر حمایت یک بسته نوشت افزار به ارزش چهار میلیون ریال توزیع کرد ضمن اینکه با همراهی نیکوکاران این شهرستان ۶۰۰ بسته دیگر هم بین دانش آموزان توزیع شد.

وی با قدردانی از محمد شهرکی نیکوکار گنبدی اضافه کرد: توزیع نوشت افزار و سبد کالا بین ۲۰۰ فرزند معنوی این نیکوکار که از مددجویان طرح ایتام و محسنین کمیته امداد هستند، هر ساله با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

به گفته قربانی ارزش هر بسته نوشت افزار و سبدکالایی توزیع شده ۱۰ میلیون ریال است.

نیکوکار گنبدی هشت هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد

امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از محمد شهرکی، گفت: کار نیک کردن و دستگیری از نیازمندان دستور الهی است که افراد بخشی از مال و نعمتی که خداوند به آنها داده را بین نیازمندان توزیع کنند.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: توزیع بسته‌های نوشت افزار و سبد کالایی بین دانش آموزان نیازمند از مصادیق کار نیک است که باید فرهنگ آن بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

رئیس مجمع خیرین گلستان هم در این مراسم گفت: توزیع بسته‌های نوشت افزار و سبد کالایی را در سایه الطاف الهی و به عنوان یک واسطه خیر، هر ساله در آغاز سال تحصیلی انجام می‌دهم و از این بابت احساس آرامش می‌کنم.

محمد شهرکی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، افزود: نیکوکاران واقعی، شهیدان هستند که خون پاک خویش را برای دفاع از اسلام و کشورمان نثار کردند و امروز آرامش و امنیت ما مرهون خون آنها و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس و نیز تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و امنیتی ماست.

وی با تاکید برضرورت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دستگیری از نیازمندان در جامعه، اضافه کرد: تعامل بیشتر مدیران با نیکوکاران یکی از راهکارهای ترویج این سنت حسنه الهی است که بعضا عملکرد نامناسب برخی مدیران،انگیزه خیران در کمک به همنوعان کاهش می‌دهد.

شهرکی ادامه داد: تعامل دوسویه نیکوکاران و دولت به رفع مسائل و مشکلات در کشور کمک می‌کند ضمن اینکه خیران بدون چشم داشت آماده همراهی با دولتمردان در انجام کارهای عام المنفعه هستند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha