کارگردان «مدادِ قرمز»: قصه فیلم را در واقعیت زندگی کردم/ آماده‌سازی برای حضور در کن

تهران- ایرنا- نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «مدادِ قرمز» گفت: فیلم در حال گذراندن مراحل پس تولید است و برای حضور در جشنواره کن و دیگر جشنواره‌های معتبر خارجی آماده می‌شود.

مهرداد ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: فیلم مداد قرمز حدود ۱۵ دقیقه است و با حضور دوبازیگر خردسال دانیال جعفری و عرشیا امینیان و با حضور بازیگرانی چون محمدرضا آریان و نسیم یعقوبی در گونه اجتماعی ساخته شده است.

ولی‌زاده بابیان این‌که فیلم‌نامه مدادِ قرمز جزئیات دقیق و کار شده‌ای دارد، گفت: مدادِ قرمز فیلمی است که با فرم متفاوت قصه را روایت می‌کند. تدوین مدادِ قرمز به عهده مجید طارمی تدوینگر سریال آکتور و در انتهای شب بوده و با صدابرداری عارف علیزاده مقابل دوربین کیوان شعبانی رفته است.

وی با اشاره به نقش سعید در مداد قرمز گفت: سعید شخصیت سرشار از احساسات بود که دانیال جعفری آن نقش را برعهده داشت و من سعی کردم آن را با دقت و ظرافت مهندسی کنم تا به نقش برسم؛ نقشی که آن را در زندگی واقعی زیست کردم و بسیار درکش می‌کنم. در این نقش سوئیچ‌های احساسی دیده می‌شود که همین موضوع نقشی زیبا و رئال را ساخت.

ولی‌زاده درباره این که ایده کار از کجا گرفته شده اظهار داشت: ما یک بار این ماجرا را در بزرگسالی بچه‌ها نوشته بودیم و حتی تا تمرین هم رفتیم و به این نتیجه رسیدیم که این اتفاق‌ها اگر در کودکی بیفتد تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد داشت و این تصمیم را عملی و ماجرا را در دوران کودکی روایت کردیم.

محمدرضا آریان نویسنده دوم فیلمنامه بوده و صمد علیزاده مشاوره نویسندگان را بر عهده داشت.

دیگر عوامل فیلم مداد قرمز عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: کیوان شعبانی، مدیر صدابرداری: عارف علیزاده، سرپرست گروه کارگردانی: دانیال رابودان، مدیر تولید و مجری طرح: احسان موسویان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نوید اسدیون، استدی کم: سینا علی‌پور، طراح صحنه: احسان نگهبان، طراح لباس: فروغ حقیقت‌نیا، طراح و مجری گریم: فروغ خدادادی، دستیار دوم کارگردان: نسیم الهی‌فر، دستیار برنامه‌ریز: مهدیه کریم‌نژاد، منشی صحنه: الهه اسماعیلیان، عکاس صحنه: باران انوری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ریحانه معمارباشی، دستیار اول فیلمبردار: هاشم قدمیاری، دستیاران فیلمبردار: محمد ذوالفقاری، مهدی افشاری، امور رسانه و روابط عمومی: امیر خانزاده، دستیار اول صحنه: موسی نجوم‌طلب، دستیاران صحنه: میلاد مولا، اولیا کیانپور، مدیر تدارکات: فرزین توکلی، دستیار تدارکات: محمد بهرامی، تدوین: مجید طارمی و صداگذاری: عارف علیزاده.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه مدادِ قرمز آمده است: دو برادر در اختلاف نظر با خانواده خود وارد چالش‌هایی با هم می‌شوند و ... .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha