۵ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85608232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تور گردشگری رالی خانوادگی البرز به مقصد مازندران آغاز شد

کرج - ایرنا - تور گردشگری رالی خانوادگی استان البرز روز پنجشنبه به مناسب هفته گردشگری از مبدا کرج به سمت ایزدشهر استان مازندران آغاز شد.

"اردشیر درویشی " رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در حاشیه آیین آغازین این تور گردشگری به خبرنگار ایرنا گفت : ایجاد شور و نشاط اجتماعی، فرهنگسازی رانندگی صحیح ، معرفی جاذبه های گردشگری کشور و البرز ، تشویق مردم به مشارکت در طرح های گردشگری همگانی و کاهش تصادفات از اهداف برگزاری این نوع مسابقات رالی است.

تور گردشگری رالی خانوادگی البرز به مقصد مازندران آغاز شد

وی ادامه داد: در تور گردشگری رالی خانوادگی البرز - مازندران تعداد ۳۱ دستگاه خودرو با حدود ۲۰۰ نفر سرنشین حضور دارند که در پایان این تور ۲ روزه به با اخلاق ترین رانندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

درویشی گفت : تیم های محسوس و نامحسوس در مسیر کرج - ایزدشهر چگونگی رانندگی شرکت کنندگان در این تور را مورد رصد قرار می دهند ضمن آنکه پس از برگزاری تور نکات آموزشی در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای شرکت کنندگان تشریح می شود.

تور گردشگری رالی خانوادگی البرز به مقصد مازندران آغاز شد

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز با بیان اینکه این استان به لحاظ برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح کشور در جایگاه برتر قرار دارد ، افزود: سالانه ۵۰ مسابقه رالی و تورگردشگری توسط این هیات در سطح کشور و استان برگزار می شود که با استقبال مردم همراه شده است.

وی تاکید کرد: بخش عمده فعالیت های این هیات در کنار تفرج و سرگرمی به نشاط اجتماعی ، فرهنگسازی برای پیشگیری از تصادفات و معرفی جاذبه های گردشگری کشور معطوف شده است.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز یادآور شد: اکنون ۶۰ کمیته تخصصی در بخش های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی البرز فعال هستند ضمن آنکه در تمام هفت شهرستان تابعه استان نمایندگی های این هیات فعال هستند.

تور گردشگری رالی خانوادگی البرز به مقصد مازندران آغاز شد

درویشی گفت: افزون بر ۲ هزار ورزشکار و عضو ساماندهی شده هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز ، شمار زیادی از شهروندان استان به برنامه های تفریحی و گردشگری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز پیوسته اند.

وی تاکید کرد: این هیات به مناسبت های مختلف از جمله هفته ناجا ، هفته راهداری و سایر مناسبت ها برنامه های شاد و مفرح در سطح کشور و استان البرز برای مردم برگزار می کند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز اظهار کرد: تور گردشگری رالی خانوادگی البرز - مازندران عصر فردا جمعه با بازگشت شرکت کنندگان به کرج خاتمه می یابد.

در آیین آغازین این تور مدیران کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و ورزش و جوانان البرز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha