نماینده مجلس: پیام انقلاب اسلامی ایران به گوش آزادیخواهان جهان رسید

شهرکرد – ایرنا – نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محورهای فرمایشات و فرامین روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی بر خلاف میل ابرقدرت‌های جهانی به دنیا صادر شده است و آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد حفظ مبنای این حرکت است پیام انقلاب اسلامی ایران به گوش آزادیخواهان جهان رسیده است.

غلامرضا میرزایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: انقلاب اسلامی ایران صدای جدید و مخالف وضع موجود جهان بوده است که دنیا را به چالش می‌کشید، به همین دلیل قدرت‌های جهانی برای اینکه جلو صدای این حرکت را بگیرند جنگ را بر ایران تحمیل کردند.

وی اظهار داشت: با تمام تلاش‌های انجام شده از سوی استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران نه تنها مسکوت نماند بلکه به عنوان یک حرکت آزادیبخش در دنیا صادر و مطرح شده است.

میرزایی ادامه داد: کسانی که امروز می‌گویند ما نمی‌خواهیم انقلاب اسلامی صادر شود باید بدانند که پیام این انقلاب صادر شده و آنچه مهم به نظر می‌آید حفظ مبنای این حرکت و جریان در مبدا است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت ملت‌ها گفت: صدای انقلاب اسلامی ایران صدا جدیدی در جهان است که مردم آزاده دنیا آن را شنیدند وآن را پیاده کردند و حرکت آزادیبخش آغاز شده در لبنان، فلسطین، یمن، ایستادگی دانشجویان دنیا در مقابل ظلم و ستم گواهی بر این مدعا است.

میرزایی با بیان اینکه همه آحاد مردم از پیرزنی که از کمترین سرمایه خود می‌گذشت تا کسانی که از جان خود می‌گذشتند همه جنگ را اداره می‌کردند اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس همه مخلصانه پای کار نظام آمده بودند دنیایی در کار نبود آخرت و حق در کار بود همان چیزی که امروز در غزه دیده می‌شود که با وجود اینکه رژیم صهیونیستی آن را شخم می‌زند اما مردم آن کوتاه نیامده‌اند.

وی ادامه داد: امروز ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه لبنان، فلسطین و یمن همه با دست خالی اما با توکل برخدا پای مقاومت ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha